Αναζήτηση αναρτήσεων

Ανάσταση; Ποιά Ανάσταση;

>> 24/4/11

Πριν τρία χρόνια, στην Ιερουσαλήμ...



Φέτος, στην Ιερουσαλήμ...


... αν συνεχιστούν τα πράγματα να είναι όπως είναι, θα προστεθεί στην παρέα και ο Frank Zappa και μετά μην τον είδατε τον Χριστούλη. Δεν χρωστάει τίποτα ο (Θε)άνθρωπος να κάθεται και να ακούει το κάθε έρπον απόπτυγμα (βλέπε αντιπρόσωπο του παπαδοσυναφιού) να κυρήττει στο όνομά Του και μετά να τα κάνει όλα πουτάνα στον βωμό του χρήματος, της ανωμαλίας και της παραπολιτικής εξουσίας. Υπάρχουν και κάάάάάάποιες φωτεινές εξαιρέσεις βέβαια, αλλά klein mein τώρα, το ξέρετε και το ξέρω ότι ο κλήρος κατήντησε να γίνει ό,τι βρωμερότερο υπάρχει. Το τί είδα και άκουσα πάλι φέτος για ιερατικά σκάνδαλα, δεν λέγεται. Ακόμα κι εδώ, στην γειτονιά μου.
Άσε, τους έχω πολύ άχτι τους τραγόπαπες. Κόκκινο πανί, σου λέω.

8 σχόλια. Βγάλτε το από μέσα σας!:

Unknown 24 Απριλίου 2011 στις 4:31 π.μ.  

http://www.youtube.com/watch?v=t75kpnAFzag

Vanquished in the name of your god,
One of the same to whom we all pray.

Σταυροφόροι, μεγάλοι κάφροι.

thalassaki 24 Απριλίου 2011 στις 9:17 π.μ.  

Έτσι ακριβώς Δήμο, πώς ανεχόμαστε ακόμη, κάθε χρόνο και κάθε μέρα, όλους αυτούς τους απεχθείς τράγους να παίρνουν στο στόμα τους ένα αθώο αμνό; Άσε που η οργανωμένη θρησκεία το μόνο που καταφέρνει είναι να διχάσει και να παραγκωνίσει, όχι φυσικά να ενώσει.
Καλή ξεκούραση και καλή πρόοδο σου εύχομαι, ό,τι επιθυμείς

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης 24 Απριλίου 2011 στις 9:34 π.μ.  

(Επ)ανάσταση χρειάζεται που λέει και ένας καλός μου φίλος από το φατσοβιβλίο!!!

Νόμιζα ότι εγώ στα,σχεδόν,30 μου παίζω ακόμα Street Fighter!Χαίρομαι που δεν είμαι ο μόνος!!!

Καλά να περάσεις σήμερα.

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!

Thalassenia 25 Απριλίου 2011 στις 1:30 π.μ.  

Μαζί σου είναι πολλοί, να το ξέρεις.

Χρόνια Πολλά πάντως και καλύτερα αν γίνεται.

Dimos 28 Απριλίου 2011 στις 3:09 μ.μ.  

Charis, oι σταυροφόροι έσφαξαν στο όνομα του Χεσούς (κατά τους ισπανόφωνους) πολλούς περισσότερους από αυτούς που διέτειναν ότι θα σώσουν. Οπότε, ναι. Ήταν οι μεγαλύτεροι κάφροι.

Οι Bolt Thrower πάντως σπέρνουν.

Dimos 28 Απριλίου 2011 στις 3:11 μ.μ.  

Ευχαριστώ γλυκό μου Θαλασσάκι. Χρόνια Πολλά σε εσένα και την Γηραιά Αλβιώνα. Είναι και ο γάμος του πριγκηπούλη τώρα, έχετε να φάτε δυστυχώς πολλλλύ πρήξιμο.

Τώρα που το σκέφτομαι, το να λέμε τους παπάδες τραγόπαπες είναι προσβολή για τους τράγους. Καημένα ζωντανά!

Dimos 28 Απριλίου 2011 στις 3:12 μ.μ.  

Θηριώδη φίλε μου, το Tekken, το Street Fighter και το Mortal Kombat δεν κόβονται. Ποτέ.

Χρόνια Πολλά!

Dimos 28 Απριλίου 2011 στις 3:13 μ.μ.  

Θαλασσένια μου, Χρόνια μας Πολλά και καλά. Είναι μαζί μου πολλοί, λες;
Αυτό είναι τουλάχιστον ενθαρρυντικό.

Η ΦΑΣΗ ΓΗΣ - ΣΕΛΗΝΗΣ. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΥΣ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ) ΤΥΠΟΥΣ...

ΠΟΣΟΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ;

Powered By Blogger
Powered By Blogger
Powered By Blogger

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP