Αναζήτηση αναρτήσεων

Σαν κάτι να ψυχανεμίζομαι...

>> 25/8/11


... ή μπορεί, πάλι, να είναι και η ιδέα μου. Μήπως, όμως, όχι; Θα το μάθουμε, πιστεύω, σε λίγες μέρες. Ουδέν κρυπτόν υπό τον οφθαλμόν του Ρα, φίλε μου.

7 σχόλια. Βγάλτε το από μέσα σας!:

Thalassenia 25 Αυγούστου 2011 στις 5:47 μ.μ.  

Eγώ με το μυαλό που κουβαλάω.... ένα γλυκό θα ήθελα Θεσσαλονικιώτικο.
Τι λες θα το έχω?

φιλιά μαμαδίστικα.

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης 26 Αυγούστου 2011 στις 12:08 π.μ.  

Ζεις φίλε μου καλέ?

Αναμένω τα ψυχανεμίσματά σου...

Με αγωνία...

Να 'σαι καλά!!!!

α Κενταύρου 5 Σεπτεμβρίου 2011 στις 5:12 μ.μ.  

Τι ψυχανεμίζεσαι?
Πολύ δουλειά πρέπει να σου έχει πέσει.
Πλησιάζει εξεταστική και οι καταλήψεις αρχίσανε.
Η μόνη διέξοδος το εξωτερικό,εδώ με ρυθμίσεις για ημιυπαίθριους και νομιμοποίηση αυθαιρέτων και ενεργειακές επιθεωρήσεις δεν καταξιώνεται ένας νέος μηχανικός.Κάνω λάθος?

Ioanna 18 Σεπτεμβρίου 2011 στις 3:26 π.μ.  

Ταύτιση!
Το γυναικείο μου ένστικτο όταν ενεργοποιείται με τρομάζει!...

Πώς είσαι Δήμο;. Όλα καλά;. Εγώ ξεκόλησα επιτέλους από την στροφή που μου έκλεινε την ορατότητα και είμαι σε ευθεία!. Δεν ξέρεις πόσο με χαροποιεί!.

Περιμένω νέα σου! Πολλά πολλά φιλιά!

Dimos 2 Νοεμβρίου 2011 στις 9:37 μ.μ.  

Έχω να επικοινωνήσω πολύ καιρό με όλους εσάς, τους blogoφίλους μου. Έκανα ένα come back. Δεν ξέρω το πόσο σύντομο ή εκτεταμένο θα είναι. Ελπίζω πάντως να το τιμήσετε με την παρουσία σας.

Ioanna 4 Νοεμβρίου 2011 στις 7:14 μ.μ.  

Δήμο, περιττό να σου πω ότι ήταν αισθητή η απουσία σου... Μας έλειψες!...
Αποφοίτησες τελικά;;; Το πήραμε το πτυχίο; :).
Εύχομαι όλα καλά και πολλά γλυκά φιλιά Δήμο μου :)

Dimos 9 Νοεμβρίου 2011 στις 2:26 μ.μ.  

Και η δικιά σας απουσία! Μου λείψατε επίσης!

Η ΦΑΣΗ ΓΗΣ - ΣΕΛΗΝΗΣ. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΥΣ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ) ΤΥΠΟΥΣ...

ΠΟΣΟΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ;

Powered By Blogger
Powered By Blogger
Powered By Blogger

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP