Αναζήτηση αναρτήσεων

Gimme shelter τώρα που μπήκε η καινούρια χρονιά...

>> 6/1/10

Είπα να ξεκινήσω την νέα χρονιά δυνατά, μουσικά, και σέξι... προσπαθώντας βεβαίως να ξεχάσω (ή μάλλον να θυμηθώ) τον εφιάλτη κάθε φοιτητή τέτοιες μέρες...



Η ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΕΦΤΑΣΕ!

HOLY SHIT!!!

Για να πω όμως την πικρή μου αλήθεια, αναρωτιέμαι αν του χρόνου τέτοια εποχή, που το πιθανότερο είναι να έχω τελειώσει με την σχολή και να έχω πάρει το πολυπόθετο, πολύπαθο και πολύκαρπο πτυχίο, θα μου λείψουν όλα αυτά. Ναι, μάλλον αυτό θα συμβεί. Θα μου λείψουν. Ακόμα και οι εξεταστικές, με την αγωνία τους αλλά και τον χαβαλέ τους.
Εν πάσει περιπτώσει, πιστεύω πως δεν είναι της παρούσης η αυτοψυχανάλυση ενός επί πτυχίω όψιμου Πολιτικού Μηχανικού. Αντ'αυτού, let's have some fun! Ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια των The Rolling Stones (ναι, το πλήρες όνομα του συγκροτήματος περιλαμβάνει το the από μπροστά) είναι το Gimme shelter. Αντιπολεμικό, νευρώδες, μελωδικό, είναι πιστεύω ένα από τα καλύτερά τους κομμάτια. Εν τούτοις εδώ δεν σας παρουσιάζω την original εκδοχή του τραγουδιού, αλλά την διασκευή του από την Patti Smith, η οποία με την βραχνή, αλήτικη, βρώμικη αλλά και γεμάτη συναίσθημα φωνάρα της το απογειώνει... Απολαύστε το.




Oh, a storm is threat'ning
my very life today
If I don't get some shelter
oh yeah, I'm gonna fade away

War, children, it's just a shot away
It's just a shot away
War, children, it's just a shot away
It's just a shot away

Ooh, see the fire is sweepin'
our very street today
Burns like a red coal carpet
mad bull lost its way

War, children, it's just a shot away
It's just a shot away
War, children, it's just a shot away
It's just a shot away

Rape, murder!
It's just a shot away
It's just a shot away

Rape, murder!
It's just a shot away
It's just a shot away

Rape, murder!
It's just a shot away
It's just a shot away

The floods is threat'ning
my very life today
Gimme, gimme shelter
or I'm gonna fade away

War, children, it's just a shot away
It's just a shot away
It's just a shot away
It's just a shot away
It's just a shot away

I tell you love, sister, it's just a kiss away
It's just a kiss away
It's just a kiss away
It's just a kiss away
It's just a kiss away

Kiss away, kiss away

19 σχόλια. Βγάλτε το από μέσα σας!:

Μυστικό Μονοπάτι 7 Ιανουαρίου 2010 στις 12:06 π.μ.  

Στάνταρ θα σου λείψουν όλα αυτά!! Αλλά τότε θα έχεις άλλα "προβλήματα" να λύσεις!!! Με το καλό να πάρεις και το πτυχίο σου!!!

"Μυστικά" φιλιά!!!

progvamp 7 Ιανουαρίου 2010 στις 10:39 π.μ.  

Καλή επιτυχία στην εξεταστική και καλό πτυχίο! Κι εγώ επί πτυχίω είμαι, αλλά χρωστάω πολλά και δεν περνάω πάνω από 2 μαθήματα σε κάθε εξεταστική... :D

ΠΛΑΝΗΤΑΣ 7 Ιανουαρίου 2010 στις 12:35 μ.μ.  

Και οι Rolling Stones το λένε απίστευτα!

Dimos 7 Ιανουαρίου 2010 στις 4:40 μ.μ.  

Σίγουρα... είμαι της άποψης ότι γενικά καμία διασκευή δεν φτάνει το πρωτότυπο κομμάτι. Απλά επειδή τυχαίνει να μου αρέσει ιδιαίτερα και η Patti Smith, η διασκευή αυτή μου φάνηκε εξαιρετική, για αυτό και την ανέρτησα εδώ.

Dimos 7 Ιανουαρίου 2010 στις 4:46 μ.μ.  

Μυστικό μονοπάτι και progvamp... το ξέρω κι εγώ πως φάσεις σαν της φοιτητικής ζωής δύσκολα θα της ξαναπεράσω και θα τις αναπολώ. Αν μη τι άλλο ελπίζω πως και η ζωή μου μετά θα είναι τόσο γεμάτη και ευχάριστη όσο είναι τώρα, και ακόμα πιο πολύ! Κι ας έχει όσα... "προβλήματα" θέλει.

Progvamp με προβλημάτισες με αυτό που είπες. Δηλαδή όταν ανοίγεις την σελίδα με Firefox δεν παίζουν τα τραγούδια του podcast; Μόνο όταν την ανοίγεις με IE; Μα εγώ πάντα με Firefox δουλεύω και παίζουν μια χαρά... what the fuck...

progvamp 7 Ιανουαρίου 2010 στις 6:12 μ.μ.  

Ναι, μωρέ, σόρι που σε ανησύχησα. Μετά θυμήθηκα ότι έχω κατεβάσει plugin flashblock και περιμένει ανταπόκριση από εμένα για να παίξει. Μια χαρά ακούγεται κι από Firefox! Συγχαρητήρια για τα μουσικά σου γούστα. Δικός μας είσαι και συ... χεχε! :P

korinoskilo 9 Ιανουαρίου 2010 στις 10:09 π.μ.  

αν θα σου λειψουν λεει?.........
ουφ .....
θα τα νοσταλγεις ολα αυτα ...
με ενα χαμογελο παντα :))))))


την καλημερα μου

Thalassenia 10 Ιανουαρίου 2010 στις 10:04 π.μ.  

Κάπου διάβασα "και στου βοδιού το κέρατο μέσα είσαι" αυτά για το Korinoskilo. Την καλημέρα μου σ΄εκείνη.
Σίγουρα θα σου λείψουν θα αναπολείς αυτά τα χρόνια κ.α.
Έχω μια απορία όμως και θα ήθελα απάντηση από κοντά.
Καλή επιτυχία στην εξεταστική σου.
Αυτό λέω και στα παιδιά μου.
Ωραίες μουσικές επιλογές.

Καλημέρες θαλασσένιες.

καλλιτέχνης 10 Ιανουαρίου 2010 στις 11:52 μ.μ.  

Σε καταλαβαίνω απόλυτα φίλε Δήμο... σα φοιτητής και γώ. οπου να 'ναι αρχίζουν οι καταραμένες αλλά τι να κάνεις.... υπομονη! Καλή επιτυχία να 'χουμε!

Lucretia 12 Ιανουαρίου 2010 στις 9:40 π.μ.  

Αν θα σου λείψουν λέει.Κοίτα να χαρείς όσο μπορείς το φοιτητικό χρόνο που σου απομένει γιατί μετά άστα να πάνε.Θα αναπολείς τις εξεταστικές και τα ξενύχτιά.Καλή επιτυχία στις εξετάσεις.

Blogger fan 13 Ιανουαρίου 2010 στις 8:15 μ.μ.  

ωραιο τραγουδι.μ'αρεσε πολυ.και το blog σου πολυ καλο,και το κυριοτερο,δεν μπερδευει τον επισκεπτη με της εφαρμογες του (αριστερα),που πολλοι βαζουν καποιες ενω δεν χρειαζονται.της καλησπερες μου.

Dimos 13 Ιανουαρίου 2010 στις 9:06 μ.μ.  

Να'σαι καλά Αναστασία μου. Χαίρομαι που το blog μου είναι ευχάριστο στην ανάγνωση, γιατί τελικά αυτό είναι το κυριότερο...

mutzenbacher 15 Ιανουαρίου 2010 στις 9:26 π.μ.  

Μη χαθείς τώρα με την εξεταστική. Καλή επιτυχία που την έχεις σίγουρη.

Dimos 15 Ιανουαρίου 2010 στις 9:37 π.μ.  

Ευχαριστώ πολύ Josephine μου. Τώρα τρέχω με μια εργασία που δίνω prior της εξεταστικής αλλά μετά επιστρέφω με νέα ανάρτηση. Stay tuned.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS 16 Ιανουαρίου 2010 στις 1:35 μ.μ.  

ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ.

SERVIRISMATA 16 Ιανουαρίου 2010 στις 4:12 μ.μ.  

Ωραίο το κομμάτι των The Rolling Stones, ωραίο το blog σου και η playlist του, ωραία και το οτι παρακολουθείς το δικό μου... αλλα καθόλου ωραία που εγώ δεν μπορώ (επισήμως!) να προστεθώ στους αναγνώστες σου! Τρώει κάποιο σκάλωμα το blogger τελευταία και μου εμφανίζει προφιλ ενός άλλου blog μου αντί των Servirismatwn..

Σε διαβάζω ανεπίσημα, λοιπόν, κάτι που ειλικρινά προτιμώ, απ' το να προστεθώ στο κουτάκι με τους αναγνώστες και να μην περάσω δεύτερη φορά! Στο επανειδείν, λοιπόν...

Maria 20 Ιανουαρίου 2010 στις 11:30 π.μ.  

Καλό κουράγιο Δημάκο...(μεταξύ μας θα σου λείψουν οι εξεταστικές, εμένα να δείς)! Δεν ξέρω αν το έχεις ακούσει το παρακάτω cover αλλά εμένα μου αρέσει πολύ.
http://www.youtube.com/watch?v=Gxn3w_4hOeg

Dimos 20 Ιανουαρίου 2010 στις 12:16 μ.μ.  

Εξαιρετικό! Δεν είχα ακούσει αυτήν την πιο βαριά διασκευή. Sisters of fuckin' mercy! Yeeeeeeaaaaaaaaah!

Dimos 20 Ιανουαρίου 2010 στις 12:21 μ.μ.  

Και πρόσεξα και την ηθελημένη παραφθορά στους στίχους... οι Sisters λένε "war is just a kiss away" και "love is just a shot away" αντί για το αντίστροφο. Το έκαναν metsaaaaal!

Η ΦΑΣΗ ΓΗΣ - ΣΕΛΗΝΗΣ. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΥΣ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ) ΤΥΠΟΥΣ...

ΠΟΣΟΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ;

Powered By Blogger
Powered By Blogger
Powered By Blogger

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP