Αναζήτηση αναρτήσεων

Επιστροφή από τις ερημιές της χώρας του σκυρόδεματος στα λιβάδια της χώρας του τώρα

>> 30/9/10

Ένα έχω να πω.


IN THIS WE TRUST. ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ, ΑΠΙΣΤΑ ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ!

Όταν σπαταλάς ένα ολόκληρο εξάμηνο παρακολουθώντας παραδόσεις επί παραδόσεων, extra ώρες, ασκήσεις, εργαστήρια και δεν συμμαζεύεται ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΞΙΩΝΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΓΚΥΡΩΣΕΙΣ, πέρα από κάποιες επιδερμικές αναφορές, ε τότε, πρέπει να στρώσεις τον κώλο σου κάτω και να βγάλεις άκρη μόνος σου. Αλλά όταν διαβάζεις και δουλεύεις ασταμάτητα επί σχεδόν δύο μήνες, όταν έχεις να ολοκληρώσεις, να παραδώσεις και να εξεταστείς στις 11 το πρωί σε μια τιτάνια εργασία 180 σελίδων (ούτε διπλωματική να ήταν) και εφάμιλλων σχεδίων εφαρμογής και λεπτομερειών και είναι ήδη 6:30 τα ξημερώματα, όταν έχεις ήδη δώσει κι έχεις σκοπό να δώσεις και άλλες τέτοιες εργασίες και όταν για όλους αυτούς τους λόγους έχεις τα άπειρα νεύρα και θες να τα γαμήσεις όλα, το να στρωθείς και να προσπαθήσεις να καταλάβεις κάτι που κανείς δεν ενδιαφέρθηκε, όχι να στο εξηγήσει ενδελεχώς, αλλά ούτε καν να  στο αναφέρει, αλλά είναι κατά τα άλλα σημαντικότατο, είναι πολύ, μα πάρα πολύ δύσκολο να τα καταφέρεις.
Και τότε βρήκα μέσω Google το εν λόγω σύγγραμμα. Και είδα το φως το αληθινό. Το βιβλίο είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ. Μήκη αγκύρωσης, λεπτομέρειες μάτισης, επικαλύψεις, συρραφές αρμών, τα πάντα όλα. Ξεπέρασα ό,τι σκόπελο μου είχε παρουσιαστεί και τελείωσα την εργασία - τιτάνα στο πι και φι. Μετά, όταν την παρέδωσα, τσίμπησα και το 10αράκι - όχι που δεν θα το τσιμπούσα, τόσο ζόρι που τράβηξα για να την κάνω πλήρη και άρτια. Το αστείο είναι ότι ο συγγραφέας του βιβλίου, Χρ. Ιγνατάκης, είναι καθηγητής στο Α.Π.Θ.! Αλλά όόόόόόόόόόόόόόόόόόόόχι, τα υπόλοιπα μέλη του Διδακτικού Συμβουλίου δεν αξιώνονται να δώσουν στα παιδιά την δυνατότητα να επιλέξουν αυτό το βιβλίο - πρότυπο κι προτιμούν να μοιράζουν τα άλλα τα πανάρχαια που δεν έχουν καν τις σύγχρονες διατάξεις των Ευρωκωδίκων. Α ρε κνούτο που πρέπει να πέσει στις Κοσμητείες, τις Πρυτανείες και δεν συμμαζεύεται. Τα ξέρουμε, τα λέμε χρόνια, φάγαμε τα τρία πρώτα έτη μας μέσα στις καταλήψεις για θέματα σαν την εσωτερική αξιολόγηση και τις "δυναστείες" των καθηγητών, αλλά τί τα θες; Θα τελειώσω την σχολή, θα έχω γίνει 23, το ίδιο και χιλιάδες άλλοι/ες φοιτητές/τριες, θα έχουμε όλοι και όλες φωνάξει, συζητήσει, διαδηλώσει, βρίσει, γράψει, αλλά και πάλι, τίποτα δεν θα έχει αλλάξει.
Ας μην συνεχίσω περεταίρω με αυτό το θέμα γιατί σήμερα, μετά την τελευταία εξέταση, πήγα με την παρέα, ήπια τα κέρατά μου από κρασί και είμαι ακόμα θολωμένος.
Όπως μάλλον θα καταλάβατε, τελείωσε η εξεταστική μου. Λίγο σας νοιάζει βέβαια, αλλά εγώ

ΓΟΥΣΤΑΡΩ!


Ήταν η πιο δύσκολη και βαριά εξεταστική μου από τότε που μπήκα στο Πολυτεχνείο. Όμως τα αγαθά κόποις κτώνται... έτσι κι εγώ ζορίστηκα πολύ αλλά ξεμπέρδεψα σχεδόν με ό,τι μου είχε μείνει. Το αποτέλεσμα; Θα μπορέσω χαλαρός να τελειώσω την τεράστια διπλωματική μου και να πάρω το πτυχιάκι μου τον Φεβρουάριο ή το πολύ τον Ιούλιο. Ελπίζω όχι για να το βάλω σε μια προθήκη και να το βλέπω να σκονίζεται όσο θα σκοτώνομαι να τελειώνω μεταπτυχιακά, για να καταλήξω τελικά άνεργος.
Βέβαια, όλα έχουν το τίμημά τους. Έκανα λίγα, συγκριτικά με άλλες χρονιές, μπάνια, τα μάτια μου σε κάποια φάση έτσουζαν μονίμως και για πολλές μέρες μετά από δυόμιση 24ωρα μπροστά στον υπολογιστή και το AutoCAD, ο ύπνος έγινε πολυτέλεια, το blog μόλις που το παρακολουθούσα, για εξόδους, κιθάρα, σκίτσο και γενικά hobbies ας μην μιλήσουμε, έχασα από το άγχος και την πίεση του κάθε σφιχτοκώλη επιβλέποντα τρία κιλά που δεν έπρεπε να χάσω, πριν μια εβδομάδα αρρώστησα κιόλας αλλά συνέχισα να σκοτώνομαι στην δουλειά βήχοντας σαν φυματικός, κατέληξα με μόνιμο πονοκέφαλο από την αϋπνία και την αβαρεία, και όσο για σεξουαλική ζωή... αφήστε το καλύτερα. Ειδικά αφότου μπήκε το δεύτερο μισό του Σεπτεμβρίου έπεσε πλήρης ξεραΐλα, μια και δεν ξεμύτιζα καθόλου από το σπίτι. Πιστεύω πως ο μοναδικός που θα έκανε λιγότερο sex από εμένα αυτό τον καιρό θα ήταν κάποιος Τατζικιστανός νομάδας που ξέμεινε μέσα σε κινούμενη άμμο στο ανατολικό άκρο της ερήμου της Γεδρωσίας. Αλλά βασικά, εκείνος θα είχε και την καμήλα του. Γούστα είναι αυτά.


Όλη αυτή η κατάσταση άφησε ουλές και τραύματα που θέλουν τουλάχιστον ένα καλό διήμερο συνεχούς ύπνου και μετά ένα απροσδιόριστο διάστημα πλήρους και αναίσχυντης κραιπάλης για να επουλωθούν και να στρώσω λίγο μαγουλάκι.


(Υπέροχες, αλλά σαν τις Ελληνίδες δεν έχει.)

Αν μη τί άλλο, θα μπορέσουμε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να αρχίσουμε ξανά να επικοινωνούμε σε κανονική και λογικά συχνή βάση. Άλλωστε έχω στα σκαριά μπόλικα, ενδιαφέροντα πιστεύω, θέματα, άσχετο αν τελικά γράψω πάλι κείμενα εκτάσεως ίδιας με το έπος του Γκιλγκαμές και που θα διαβαστούν μόνο από κάποιους/ες υπερβολικά υπομονετικούς/ες και καλοπροαίρετους/ες.
Αυτά για την ώρα. Σας χαιρετώ πουλάκια, που λέει και ο Μάλαμας. Χαιρετίσματα σε όλους και φιλιά σε όλες.

20 σχόλια. Βγάλτε το από μέσα σας!:

a-kentavrou 30 Σεπτεμβρίου 2010 στις 3:54 μ.μ.  

E Δήμο δεν είσαι μαθητής στο σχολείο μου να σου μασήσω τη τροφή να στη δώσω,σε Πανεπιστήμιο είσαι,εσύ θα ψάξεις να βρεις να ερευνήσεις για τις αγκυρώσεις.Να σου δώσω να καταλάβεις στα μικρά της Α Λυκείου τους δίνω ένα θέμα τεχνολογίας και κάνουν εργασία 50 σελίδων.
Οταν θα γίνω εργοδότης σου δεν θέλω μόνο να γνωρίζεις θέλω να ξέρεις και πως και που θα ψάξεις σε θέλω σε όλα τέλειο.Δεν σε θέλω ένα τυποποιημένο επιστήμονα.Έχω απαιτήσεις από σένα,εργάζομαι φορολογούμαι και κάνω επένδυση πάνω σου μπας και καταφέρεις να μας βγάλεις από το αδιέξοδο.Προς το παρόν αφού τελείωσες,πάρε τη κοπελιά αριστερά με το απίθανο μάτι και κάνε ότι κρεπάλη σου κατέβει!!!

Dimos 30 Σεπτεμβρίου 2010 στις 4:09 μ.μ.  

Για να πούμε την αλήθεια, δεν μπορώ να μην συμφωνήσω. Αυτό όμως που πραγμαικά είναι εκνευριστικό είναι να γυρνάει ο άλλος και να σου λέει "τα είπαμε αυτά", ενώ δεν τα είπαμε, όυτε θα τα πούμε. Τέλος πάντων, τέλος καλό, όλα καλά.

Ελπίζω πράγματι να γίνουν επενδύσεις πάνω μου και πάνω σε κάθε νεαρό επιστήμονα που βγει από τις σχολές της χώρας, γιατί αν περιμένουμε να σωθούμε μόνο από τα πετρελαιοδόλλαρα των εμίρηδων... ζήτω που καήκαμε.

Η κοπελιά στα αριστερά είναι πράγματι απίθανη, αλλά μου κάνει εντύπωση που δεν σχολίασες την ρήση κάτω από την φωτογραφία! :)

Εγώ πάντως το πιστεύω ακράδαντα!

Thalassenia 30 Σεπτεμβρίου 2010 στις 10:02 μ.μ.  

Αν δεν βρέξεις κώλο δεν τρως ψάρια, λέει ο λαός.
Αλλά το χάλι της παιδείας από την πρωτοβάθμια φαίνεται και ας με συγχωρήσει ο Κένταυρος.
Πόσο μάλλον σε κάτι κομπλεξικούς εκεί πάνω.
Μπράβο, χαλάλι το τσούξιμο στα μάτια.
Να ξέρεις έχω μια αδυναμία στο επάγγελμα!
Ξεκουράσου, χαλάρωσε, διασκέδασε, δηλαδή δωσ΄του να καταλάβει.

Σε διαβάζω και σε χαίρομαι.
Μπράβο σου και να ξέρεις μας νοιάζει η πρόοδός σου, αλλιώς δεν θα είμασταν εδώ.

Καλό βράδυ.

Thalassenia 30 Σεπτεμβρίου 2010 στις 10:12 μ.μ.  

Και μπράβο για τις προτιμήσεις στα κορίτσια, όχι αυτά, στα δικά μας.

Άκου και αυτό που ακούω και μου αρέσει.
http://www.youtube.com/watch?v=jBloKDRFxAc&feature=related

anidifranco 1 Οκτωβρίου 2010 στις 8:54 π.μ.  

330 αναγνώστες και μας αναλύεις το σύγγραμμα; Έλεος ρε αθεόφοβε! Rewind and re-play, escape exams mode, reset! Κάνε reset τώρα! Διαβάζει κανείς την αρχή της ανάρτησης και λέει από μέσα του «Τι σπασικλάκι είναι αυτό ρε συ;», πάει πιο κάτω, βλέπει τις γκόμενες με τα φουσκωμένα βυζιά και μένει παγωτό! LOL! Βλέπει και τα γύρω-γύρω φωτό-μηνύματα και αναρωτιέται: «Πόσα άτομα γράφουν σε αυτό το μπλογκ;» γιατί αποκλείεται να είναι μόνον ένα :-ΡΡΡΡ Καλή επιτυχία με την πτυχιακή!

Dimos 1 Οκτωβρίου 2010 στις 7:40 μ.μ.  

Ω ναι Θαλασσένια μου. Ω ναι. Του δίνω και καταλαβαίνει ήδη. Και συμφωνώ κι εγώ ότι τα αγαθά κόποις κτώνται, όπως άλλωστε λέω κι εγώ... για αυτό άλλωστε δεν προσπαθούμε όλοι;

Σας νοιάζει η πρόοδος μου, για αυτό είστε εδώ; Κι εγώ που νόμιζα ότι βρίσκετε ενδιαφέροντα αυτά που γράφω!

Πλάκα κάνω, με κολακεύει και με χαροποιεί πολύ που δείχνετε ενδιαφέρον, κι εσύ ειδικά, και όποιος/α άλλος/η.

Είναι υπέροχη η Νατάσσα, την έχω ξανακούσει. Και ο τελευταίος δίσκος της, ο "Εισιτήρια διπλά", είναι δισκάρα. Αν δεν τον έχεις ήδη ανακαλύψει, άκουσέ τον. Αξίζει. Συν τοις άλλοις, είναι και κούκλα και μικρούλα επίσης. Μόλις πέντε χρόνια μεγαλύτερή μου. Αν δεν την εξαφανίσουν τα καταραμένα κυκλώματα της ελληνικής δισκογραφίας θα γίνει μεγάλη ερμηνεύτρια.

Dimos 1 Οκτωβρίου 2010 στις 7:42 μ.μ.  

Rebooting...

Please wait till system starts setup...

Warning

Warning

Fatal error

SYSTEM FAILURE

-----------------------------------

... που βρίσκομαι;

Dimos 1 Οκτωβρίου 2010 στις 8:02 μ.μ.  

Όπως βλέπεις γλυκιά μου anidifranco, το restart απέτυχε. Αλλά και πάλι με ένα γενικό format και μετά ένα overclock πιστεύω θα στρώσω.

Αυτό για το σύγγραμμα, ήθελα απλά να το πω να ξεθυμάνω!

Πρέπει να σου πω ότι πράγματι δεν γράφω μόνος μου αυτό το blog. Είμαστε δύο. Εγώ και ο σκοτεινός μου εαυτός. Εγώ είμαι ο υπέρτατος nerd που ασχολείται με μαθήματα, περνάει τις γιαγιάδες από τις διαβάσεις, θέλει να παντρευτεί μια κοπέλα ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ παρθένα και να κάνει μαζί της 33 κουτσούβελα και διαβάζει κάθε μέρα τον βίο του οσίου Παταπίου. Ο σκοτεινός μου εαυτός ασχολείται με γκόμενες , sex, ακούει μουσικές του Σατανά, χρησιμοποιεί αντισύλληψη, διαβάζει λογοτεχνία και άλλα τέτοια αναίσχυντα και ιταμά πράγματα.

Δυστυχώς ή ευτυχώς, ο καλός μου εαυτός βγαίνει στην επιφάνεια με περίοδο επαναφοράς 90 χρόνια, οπότε μάλλον δεν θα βγει ποτέ. Εκτός αν γίνει μαλακία και ζήσω καμιά κατοσταριά χρόνια. Αλλά ποιός θα το άντεχε αυτό;

Αλλά αφού ο καλός μου εαυτός δεν βγαίνει ποτέ προς τα έξω, τελικά πόσα άτομα γράφουν σε αυτό το blog; Ένα ή δύο;

Γαμώτο. Μπερδεύτηκα.

Λες για αυτό να μην με αντέχει καμία παραπάνω από ένα χρονικό διάστημα; Φτου να πάρει η ευχή!

Dimos 1 Οκτωβρίου 2010 στις 8:03 μ.μ.  

Άσχετο: η δεξιά είναι καρασιλικονάτη, φαίνεται. Αλλά και η αριστερή; Κι εγώ νόμιζα πως αυτό ήταν το αποτέλεσμα ενός wοnderbra!

a-kentavrou 1 Οκτωβρίου 2010 στις 10:44 μ.μ.  

Κάτσε βρε Dimo, είχες τα κορίτσια με τα μπαλκόνια, ποιός άντρας θα διάβαζε τι γράφει από πάνω!Ψάχναμε τι κρύβεται από κάτω από το λευκό μπλουζάκι!!!!!
Ναι όλοι εμεις που έχουμε ελληνικό προιόν δεν προτιμάμε τα ξένα προιόντα ή τέλος πάντων δεν μας επιτρέπουν ή δεν κυκλοφορούν στη λαική αγορά που πάμε!!!

Thalassenia 2 Οκτωβρίου 2010 στις 2:00 μ.μ.  

Αυτό το παιδί σε όλα μέσα είναι.
Άκου...wonderbra!

Πάω για τη Νατάσα, εδώ δίπλα στο You Τube. Έμαθα κι εγώ....

Dimos 2 Οκτωβρίου 2010 στις 3:01 μ.μ.  

Βασικά, κάτω από το λευκό μπλουζάκι δεν κρύβονταν και πολλά!!! Ίσα ίσα κρύβονταν τόσα όσα χρειάζεται για να τσιτωθούμε ακόμα παραπάνω.

Αυτό πάντως είναι η αλήθεια. Το εγχώριο προϊόν έχει συγκεκριμένες ιδιαιτερότητες και ακόμα περισσότερες απαιτήσεις. Αλλά έτσι είναι. Με ό,τι μαθαίνεις, με αυτό παθαίνεις!

Dimos 2 Οκτωβρίου 2010 στις 3:03 μ.μ.  

Για όλα ξέρουμε Θαλασσένια, για όλα. Τόσα λεφτά που έχουμε χαλάσει και χαλάμε για να πάρουμε και δώρα τέτοιας φύσεως, ε, κάποια στιγμή θα μάθουμε.

Η Νατασσούλα ερμηνεύτρια πρώτης τάξης. Μακάρι να γίνει ακόμα γνωστότερη.

Ανώνυμος 2 Οκτωβρίου 2010 στις 11:00 μ.μ.  

http://asximia.blogspot.com/ neo iliko psolares

Dimos 3 Οκτωβρίου 2010 στις 12:36 μ.μ.  

Αηδιαστικό! :) Άσε τους άλλους να λένε ότι πάτωσες, εγώ βρήκα το νέο update πολύ αστείο.

Dreameraki 3 Οκτωβρίου 2010 στις 9:05 μ.μ.  

Kαλά κουράγια και καλά γερά στομάχια!Έχω περάσει κι εγώ από τέτοια σιχτιρίσματα,μέχρι που παθάνεις ανοσία από την αυξημένη δόση γύρω σου!
Να περνάς καλά και καλά αποτελέσματα!

Imizael 4 Οκτωβρίου 2010 στις 12:07 π.μ.  

οχι πες τα ρε δημο με τη καταντια των καθηγητων! αλλο ψαχνομαι μονος μου κι αλλο δεν σου εξηγω ουτε βασικα πραγματα. Τα αγαθα κοποις κτωνται, αλλα μετα τους κοποις θα κτωνται αγαθα; στην ελλαδα μπορει να σε μουτζωσουν κιολας! δεν θελω να ειμαι απαισιοδοξη απλα λεω! καλη λυτρωση!

Dimos 4 Οκτωβρίου 2010 στις 11:39 π.μ.  

Την καλημέρα μου σε όλες και όλους.

Dimos 4 Οκτωβρίου 2010 στις 11:40 π.μ.  

Dreamer, πραγματικά υπάρχουν φορές που αν δεν σιχτιρίσεις δεν αντέχεις. Κι εγώ έκανα κάμποσο από αυτό κατά την διάρκεια αυτής της εξεταστικής.

Dimos 4 Οκτωβρίου 2010 στις 11:45 π.μ.  

Nefeli, όλο και περισσότερο πιστεύω ότι δεν θα απορροφηθούμε από την ελληνική αγορά όταν τελειώσουμε σχολές, μεταπτυχιακά κλπ. μάλλον θα κτήσουμε τα δικά αμς αγαθά με κόπους στο εξωτερικό. Γιατί, όπως ξέρουμε, η Ελλάδα πάντα έτρωγε τα παιδιά της.

Για τους καθηγητές ό,τι και να πω είναι λίγο, άλλωστε τα ξέρουμε όλοι. Και είναι πραγματικά θλιβερό ορισμένοι εξ αυτών που είναι και καλοί επιστήμονες, και καλοί ως διδάσκοντες, με μεράκι, όραμα, όρεξη και ουσία, να γκετοποιούνται, να παρεισακτοποιούνται και να απομονώνονται από την υπόλοιπη κλίκα. Έχω πλείστα όσα (καλά, όχι και τόσα πολλά) παραδείγματα και από το Πολυτεχνείο, ας μην λέμε και ονόματα τώρα και γίνει της πουτάνας.

Η ΦΑΣΗ ΓΗΣ - ΣΕΛΗΝΗΣ. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΥΣ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ) ΤΥΠΟΥΣ...

ΠΟΣΟΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ;

Powered By Blogger
Powered By Blogger
Powered By Blogger

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP