Αναζήτηση αναρτήσεων

Τελικά, βρήκα τον δρόμο κι επέστρεψα.

>> 20/3/11


Το blog είχε να δει καινούρια ανάρτηση εδώ και σχεδόν έναν μήνα. Και η πλάκα είναι ότι έχω μπόλικες μισοέτοιμες ή στα σκαριά. Και την συνέχεια των "Δοχείων", και για τον καριόλη τον Gaddafi, και για την Ιαπωνία, και, και, και... αλλά μου συνέβησαν πολλά αυτές τις εβδομάδες. Πάρα πολλά, γαμώτο.
Και να σκεφτεί κανείς ότι τα τελευταία, μέχρι πρώτινως, posts μου, ήταν μες στην τρελή χαρά. Φαίνεται ίσως αχαριστία το να είναι ένας Dimos μέσα στις μαύρες του λόγω προσωπικών, εντοπισμένων, καθημερινών προβλημάτων, όταν αλλού στον κόσμο έχουν χαθεί δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι και άλλοι τόσοι, ίσως πολλοί περισσότεροι, αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο ενός νέου πυρηνικού εφιάλτη. Αλλά ο καθένας αναμετράται, τελικά, με τους δικούς του Λαιστρυγόνες. Για τους τελευταίους δε, ένα πράγμα έχω να πω.
Να πάνε να γαμηθούν οι Λαιστρυγόνες και όλο τους το σόι.

... πάντως, όπως και να έχει, επέστρεψα.

24 σχόλια. Βγάλτε το από μέσα σας!:

Dreameraki 20 Μαρτίου 2011 στις 11:41 μ.μ.  

Χάθηκες,αλλά εγώ εδώ,Πηνελόπη!

Ελπίζω να είσαι καλά ψυχολογικά,ψυχικά,σωματικά και τα παρελκόμενα!Οι Λαιστρυγόνες πάντα εμφανίζονται και βαφτίζονται ποικιλλοτρόπως!
Ελπίζω να βγήκες αλώβητος από όλο αυτό!

Φιλιά πολλά,καλό βράδυ!
Περιμένω χαρούμενα post!!

Thalassenia 21 Μαρτίου 2011 στις 1:15 π.μ.  

Σαν να το ήξερα και σου έχω πακετάκι σαν καλή μαμά. Να σε ενώσει με ό,τι αγαπάς και τότε.....
Θα τους αλλάξεις τα φώτα.
Για τους Λαιστρυγόνες λέω:)

Φιλιά μαμάς.
Καλή εβδομάδα.

Ε, θα το βγάλω από μέσα μου.
Νομίζω το 2011 μας μπήκε με δυο αγγούρια και μια ντουζίνα μούντζες.
(χωρίς φόβο και περισσό πάθος)

Nana 21 Μαρτίου 2011 στις 1:21 π.μ.  

Ρόδα είναι και γυρίζει.. Πότε έτσι πότε αλλιώς, "όλα για τους ανθρώπους είναι" που έλεγε και η γιαγιά μου.
Αρκεί που επέστρεψες. Γιατί οι μικρές μας καθημερινές συνήθειες είναι που μας κρατούν ζωντανούς!

Καλημέρες!

Κατερίνα 21 Μαρτίου 2011 στις 8:14 π.μ.  

Dear Dimos,
Τι ωραία πάντως που επέστρεψες!
Θα δεις, θα νιώσεις καλύτερα τώρα.

Όσο για Λαιστρυγόνες, Κύκλωπες και λοιπά τέρατα, μην τα φοβάσαι, μπορεί να είναι δυνατά, αλλά συνήθως είναι και θεόχαζα, οπότε εύκολα τα ξεγελάς.

Φιλιά, welcome back!

anidifranco 21 Μαρτίου 2011 στις 1:03 μ.μ.  

έχεις κάψει καρδιές καλέ μου....πόσες γυναίκες stand-by πια??? Κορίτσια, μ' αρέσει να τον πειράζω, no offence:-)
Εγώ δεν σου λέω welcome. Τα' χω πάρει άσχημα μαζί σου. Αυτά.

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης 21 Μαρτίου 2011 στις 8:05 μ.μ.  

Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας μη φοβηθείς.Κάπως έτσι το λέει I think.

Η εξεταστική πώς πήγε;

Αναμένω τα δοχεία.

Φιλιά στη συμπρωτεύουσα!!!

Καλή σου εβδομάδα φίλε Δήμο!

a-kentavrou 21 Μαρτίου 2011 στις 8:59 μ.μ.  

@Dimo
Είμαι και γω στην ίδια φάση,όλα τα προβλήματα εμφανίστηκαν αυτό το μήνα.Μια γιαγιά έπαθε εγκεφαλικό ,η άλλη γιαγιά είναι στο Νοσοκομείο με εγχείρηση,κάτι κληρονομικά κάτι η καθημερινότητα κάτι δεν έχω αυτοκίνητο γιατί το απέσυρα και είμαι πλήρης ρίχνω περπάτημα έτσι για να ασκούμε αλλά είμαι παρόν,δεν γράφω όμως.Η επικαιρότητα όλα τα κακά του κόσμου,επαναστάσεις ,πόλεμος ,σεισμός και ραδιενέργεια να πάρουμε τη δόση μας από την Ιαπωνία.Η υπόθεση είναι ότι την έχουμε ανάγκη αλλά σαν να είναι κανόνας της ζωής, η φιλενάδα που τα έχει όλα είναι όμορφη έξυπνη κλπ εσύ ξέρεις τι θέλω να πω είναι συγχρόνως και επικίνδυνη!!!!!

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης 21 Μαρτίου 2011 στις 10:15 μ.μ.  

Κι η κατάσταση βασικά είναι χάλια και θα γίνει,ω ναι,ακόμα πιο χάλια.Δεν είναι ότι μετατοπίστηκε ο γήινος άξονας κατα ένα 10ποντο,όχι τακούνι,ούτε ότι η οικονομία μας πάει από το χειρότερο στο χείριστο.Ούτε ότι θα πιάσουμε πιο κάτω από πάτο.Και ναι υπάρχει παρακάτω από τον πάτο.Για την Ελλάδα μιλάμε!!!

Εξυμνώ το μη στείρο ενδιαφέρον σου φίλτατε.Και ο γόνιμος προβληματισμός σου.Κάτι δυσεύρετο στουν νέους της γενιάς σου.

Εύγε!

Thalassenia 24 Μαρτίου 2011 στις 12:42 π.μ.  

Τελικά δεν βλέπω να βρήκες το δρόμο ακόμα.
Εύχομαι σύντομα να γίνει όπου πορεύεσαι.

profitis 27 Μαρτίου 2011 στις 6:48 π.μ.  

girisa dimo oreo post bes na dis
asximia.blogspot.com

dsquared 27 Μαρτίου 2011 στις 5:46 μ.μ.  

Παντως αυτο για τους Λαιστρυγονες... ειναι ευχη.

din

korinoskilo 28 Μαρτίου 2011 στις 12:45 π.μ.  

να εχεις στο μυαλο σου οτι ειναι μυθικα πλασματα....και δεν μπορουν να κανουν κακο....

και να μην τους δινεις ευχες οπως λεει η ντιν ...

κρατα τες ειναι συμαντικες ;Ρ

καλησπερες

Κατερίνα 1 Απριλίου 2011 στις 7:56 μ.μ.  

Μπα. Μούφα η επιστροφή...

Dimos 1 Απριλίου 2011 στις 8:28 μ.μ.  

Καλησπέρα σε όλες και όλους.

Dimos 1 Απριλίου 2011 στις 8:30 μ.μ.  

Λοιπόν, Πηνελόπη, θυμάσαι τί ειπώθηκε στο post; Να πάνε να γαμηθούν οι Λαιστρυγόνες; Λοιπόν, at last πήγαν και γαμήθηκαν. Τέλος. Επιτέλους, είμαι και πάλι εδώ.

Dimos 1 Απριλίου 2011 στις 8:31 μ.μ.  

Θαλασσένια, δεν με ενδιαφέρουν πια οι μούντζες. Μούντζωσα κι εγώ και τέλος.

Είδα το αφιερωματάκι σου. Σε ευχαριστώ πολύ, με συγκίνησες! Είσαι μια από τις πιο στενές blogoφίλες μου.

Dimos 1 Απριλίου 2011 στις 8:32 μ.μ.  

Κάτι ήξερε η γιαγιά σου, Νανά. Thank you soooo much!

Dimos 1 Απριλίου 2011 στις 8:35 μ.μ.  

Κατερινάκι! Here I am!

Τα διάφορα τέρατα μπορεί να είναι θεόχαζα, αλλά μας γαμούν την ψυχολογία αν τα αφήσουμε. ΑΝ τα αφήσουμε, επαναλαμβάνω. Κι εγώ μάλλον τα παραάφησα. Αλλά όχι πια.

Όχι και μούφα η επιστροφή, πάντως. Μου πήρε μερικές extra μέρες να μαζέψω κάποια κομμάτια που έλειπαν, αυτό είναι όλο...

Dimos 1 Απριλίου 2011 στις 8:35 μ.μ.  

Ani, εμείς θα τα (ξανα)πούμε από κοντά. Τότε να δεις τί έχεις να πάθεις!

Dimos 1 Απριλίου 2011 στις 8:38 μ.μ.  

Φίλε Ιωάννη, κάτι ήξερε ο μέγιστος των μεγίστων. Γιατί ο Καβάφης ήταν ο μέγιστος. Και ας λένε ότι θέλουν ορισμένοι ομοφοβικοί ηλίθιοι.

Αποκατάσταθηκε η επικοινωνία μας.

Dimos 1 Απριλίου 2011 στις 8:40 μ.μ.  

Φίλε Μιχάλη, πρέπει να σου πω κατ'αρχάς μπράβο που έχεις ακόμα γιαγιάδες! Εγώ είμαι 23 και δυστυχώς έχω ήδη χάσει έναν παππού και μία γιαγιά...

Το περπάτημα κάνει καλό. Όσο γιαφιλενάδες, γκόμενες κλπ. ασ'το καλύτερα, φτάνει αυτόν τον καιρό! Ας ηρεμήσουμε λίγο γιατί δεν με βλέπω καλά.

Dimos 1 Απριλίου 2011 στις 8:41 μ.μ.  

Ανώμαλε, προφήτη της απαισιότητας, το είδα το νέο update. Αίσχος.

Dimos 1 Απριλίου 2011 στις 8:58 μ.μ.  

Κορίνα, τέλος με τις ευχές. Τέλος! Έχετε δίκιο!

Το Κορίνα το υπέθεσα. Έκανα σωστά; Γιατί από το κορινόσκυλο...

Dimos 1 Απριλίου 2011 στις 8:59 μ.μ.  

dsquared, έχεις δίκιο... Να μείνουν αγάμητοι!

Η ΦΑΣΗ ΓΗΣ - ΣΕΛΗΝΗΣ. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΥΣ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ) ΤΥΠΟΥΣ...

ΠΟΣΟΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ;

Powered By Blogger
Powered By Blogger
Powered By Blogger

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP