Αναζήτηση αναρτήσεων

We're having a party, boyz and girlzzzzz!

>> 24/2/11

Πίνακα ανακοινώσεων το έχω κάνει εδώ μέσα. Πρώτα η προηγούμενη ανάρτηση, τώρα αυτή, τέλος πάντων... Θα ήθελα την προσοχή σας, κουκλάρες και αλάνια. Ήταν πάρα πολλές οι συμπτώσεις, υπερβολικά πολλές για να αγνοηθούν. 21 του μηνός, Δευτέρα, είχα γενέθλια. 22 του μηνός, Τρίτη, τελείωσε αυτή η βαρύτατη εξεταστική. 24 του μηνός πέφτει η  Τσικνοπέμπτη. Ε, του πούστη, ένα party νομίζω πως επιβάλλεται! Για αυτό και ήρθα σε συνεννόηση με παιδικό μου φίλο και γνωστό P.R. guy της Παραλιακής -  που είχε έτσι κι αλλιώς σκοπό να διοργανώσει some crazy shit την Τσικνοπέμπτη μαζί με συναδέλφους του - και τα βολέψαμε κατάλληλα ώστε να πραγματοποιηθεί το πιο γαμάτο party γενεθλίων ever και ταυτόχρονα το πιο sexy event που πρόκειται να λάβει χώρα στην Θεσσαλονίκη φέτος.


Το γεγονός θα τα σπάσει στο μέρος όπου βρίσκεται το υποκατάστημα της σχολής χορού Danza Fuerte, δηλαδή τον δεύτερο όροφο του κτιρίου της Βασ. Ηρακλείου 30. Κανένα από τα δύο αναγραφόμενα τηλέφωνα δεν είναι δικό μου, αν θέλετε να με ρωτήσετε κάτι προσωπικά στείλτε μου κάποιο e-mail. Τυπικά η έναρξη είναι στις 23:00.


Δυστυχώς ή ευτυχώς, προκειμένου να πραγματοποιηθεί το όλο σκηνικό έπρεπε να βρεθούν οι κατάλληλοι sponsors, να νοικιαστεί ο χώρος, η κάβα, τα μηχανήματα, τα φωτορυθμικά, να εκτυπωθούν αφίσες, να, να, να, της Παναγιάς τα μάτια, εξού και οι απαραίτητες τιμές εισόδου και κάβας. Αλλά βέβαια, θα είναι και πάλι καλύτερες (όπως πιθανώς θα διαπιστώσετε) από οπουδήποτε αλλού την συγκεκριμένη βραδιά, μια και, όπως ξέρουμε όλοι, αυτή αποτελεί κάθε χρόνο μια ιδανική ευκαιρία για να αισχροκερδίσουν διάφοροι επιτήδειοι. Τα πάντα έχουν διοργανωθεί με πολύ μεράκι από 4 με 5 άτομα - στην κάβα εμείς, στα decks εμείς, παντού εμείς, αν και οι άλλοι έτρεξαν πολύ περισσότερο από εμένα, για να πω την αλήθεια... εν πάσει περιπτώσει, το νόημα είναι ένα.


GET YOUR SEXY ASSES OVER HERE.

Ειδικά οι Θεσσαλονικείς/ιές δεν έχετε δικαιολογία, κωλόπαιδα. Κοιτάξτε να έρθετε, αλλιώς... εσείς θα χάσετε. Πού ξέρετε, μπορεί και να με συναντήσετε. Αλλά αυτό δεν θα σας το συνιστούσα, είναι επικίνδυνο και μπορεί να έχει ιδιαιτέρως απρόοπτη κατάληξη.
Α, και να μην το ξεχάσω. Το party είναι ΜΑΣΚΕ. Κανονίστε να μου έρθετε ντυμένοι/ες. Ή γδυμένοι/ες (μμμ, καλύτερα μόνο γδυμένες, παρά γδυμένοι - με το συμπάθειο). Your choice.

17 σχόλια. Βγάλτε το από μέσα σας!:

anidifranco 24 Φεβρουαρίου 2011 στις 7:10 π.μ.  

Να δω μια, έστω μία ανάρτηση σε αυτό το μπλόγκ δίχως ακέφαλα σώματα γυναικών και ας αλλάξω θρησκεία μετά!μ' αρέσει που φτύνεις τη μιζέρια των καιρών και το ρίχνεις στις γιορτές:-)Πόσο καιρό ακόμη σκοπεύεις να γιορτάζεις τη μέρα που ήρθες στο μάταιο ετούτο κόσμο;;:-Ρ Και πρέπει να φέρουμε και δώρο; Δεν λέει κάτι η αφίσα...Εγώ μπορώ να το φέρω την Παρασκευή που θα είμαι Θεσσαλονίκη;Χαχαχα!καλά να περάσετε!Φιλιά

Κατερίνα 24 Φεβρουαρίου 2011 στις 8:13 π.μ.  

Χαχα! Πολύ μου άρεσε αυτό με τα ακέφαλα σώματα των γυναικών!
Εγώ που ζω στην άλλη άκρη του κόσμου, μπορώ να στείλω αντιπρόσωπο;
Εσύ τι θα ντυθείς;
Να περάσετε τέλεια!

Dimos 24 Φεβρουαρίου 2011 στις 12:03 μ.μ.  

Volare, o ooo, cantareeee, o o o oooo

Καλημέρες!

Dimos 24 Φεβρουαρίου 2011 στις 12:11 μ.μ.  

Ani, ετοιμάσου να γίνεις βουδίστρια. Αν πάρεις έστω τις αναρτήσεις που είναι διηγήματα και δεν έχουν έτσι κι αλλιώς καμία εικόνα, το χάνεις άνετα το στοίχημα.

Δεν πειράζει, θα σε πάρω μαζί μου σε κάτι yoga classes εδώ κοντά και θαμπεις σιγά σιγά στην όλη φιλοσοφία. Πες αλεύρι; Ο Shidarta σε γυρεύει!

Λοιπόν, για αυτό κριβώς κάνω party! Γιατί τα απανταχού καθάρματα θέλουν να μας κάνουν να μιζεριάσουμε και να απελπιστούμε! Ε λοιπόν όχι! Σηκώνουμε μπαϊράκι! Πάντως ελπίζω να έχω την διάθεση να γιορτάζω τα γενέθλιά μου αφού πατήσω και τα - ήντα. Χλωμό, λες;

Δώρο θα είναι μόνο η παρουσία όσων μπορέσουν να έρθουν. Ήδη αισθάνομαι κάπως άβολα με την (δυστυχώς απαραίτητη) καταβολή αντιτίμου, οπότε μην μιλάτε για δώρα, please! Το πιο σημαντικό για μένα είναι να περάσουν όλοι καλά και... να βρουν και κάποιο ταίρι, αν γουστάρουν.

Παρασκευή. Εσύ. Στην Θεσσαλονίκη. Χμμμμ... sounds tastefully interesting.

Dimos 24 Φεβρουαρίου 2011 στις 12:14 μ.μ.  

Κατερινάκι, η στολή μου θα έχει άρωμα Μέσης Ανατολής. Ο νοών, νοείτω...

Τί είναι μωρέ η Κέρκυρα σε σχέση με την Θεσσαλονίκη; Μερικές ωρίτσες διαδρομή! Άντε έλα, μην με κάνεις να σε παρακαλάω.

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης 24 Φεβρουαρίου 2011 στις 8:04 μ.μ.  

Παίρνω το αεροπλάνο και πετάγομαι!!!

Θα ήταν μια υπεργαμάτη ευκαιρία να σε γνωρίσω.Μακάρι να περάσετε τέλεια!!!

Φιλιά!

cinderella 24 Φεβρουαρίου 2011 στις 8:07 μ.μ.  

Περιμένω λοιπόν τις φωτογραφίες - τεκμήριο από την προηγούμενη ανάρτηση - που θα τραβηχτούν απόψε! :):)
Χρόνια Πολλά!
Πολύχρονος κι ευτυχισμένος, διπλωματούχος οσονούπω για να δω τι θα καταλάβεις! :):)
φιλιά πολλά!

Dreameraki 24 Φεβρουαρίου 2011 στις 9:47 μ.μ.  

1)Είμαι αλάνι!Πσσσσσ!!
2)Μισώ τα πάρτυ,μόνο όταν δεν μπορώ να πάω!!Άρα;;;!!!
3)Δεν εύχομαι,γιατί θα περάσετε σούπερ!!
4)Γδυμένες ακούτε;;Όλες για το Δήμο μας!!Γενέθλια και εξεταστική μωρέ!!

Dimos 25 Φεβρουαρίου 2011 στις 2:45 μ.μ.  

Καλησπέρα σε όλες και όλους.

Παιδιά, τί να σας λέω τώρα. Χτες έγινε ΤΗΣ ΠΟΥΤΑΝΑΣ - με την καλή έννοια πάντα. Τα τεκμήρια υπάρχουν, δεν ξέρω αν ποτέ θα αναρτηθούν εδώ, αλλά αν τύχει και συναντήσετε στο Facebook κάποιου (εγώ δεν έχω) από κάποιον/α που ήταν χτες παρών/ούσα και δείτε έναν παλαβιάρη τύπο ντυμένο Άραβα και τελείως τύφλα, μα τον Αλλάχ, αυτός ήμουν εγώ.

Ioanna 25 Φεβρουαρίου 2011 στις 9:57 μ.μ.  

Πόσα άααααααααχ να ρίξω??? που το έχασα και δεν ήμουν και εγώ εκεί...
φυλακισμένη στα Ιωάννινα και μη ρίχνεις άλλο αλάτι στη πλήγη σε παρακαλώ δηλαδή....

Θα ανέβω όμως σύντομα να το κάψω και εγώ υπόσχομαι...

Να περνάς καλά!

Dimos 25 Φεβρουαρίου 2011 στις 10:10 μ.μ.  

You too, honey.

Γαμάει και Δέρνει 26 Φεβρουαρίου 2011 στις 3:35 μ.μ.  

Αργά το πήρα χαμπάρι γαμώτο και δεν πρόλαβα να φερω my sexy ass over there. Επιφυλάσομαι να τα δώσω όλα στο επόμενο!

Dimos 26 Φεβρουαρίου 2011 στις 4:20 μ.μ.  

Γαμάτη και δαρμένη φίλη μου με το sexy ass, αν το επόμενο είναι εντός συνόρων, είσαι καλεσμένη από τώρα. Κι εκτός να είναι, πάλι καλεσμένη είσαι.

Η προσέλευση πάντως ήταν μυθική. Είχα καλέσει τα κέρατά μου, αλλά το σημαντικό ήταν ότι χάρη στο promo που έφαγε το party - και από τις αφίσες που τρέχαμε μέσα στο άγχος να κολλήσουμε, και από την ανάρτηση στο blog - ήρθαν εκατοντάδες άτομα που δεν γνωρίζονταν ούτε με εμάς ούτε και μεταξύ τους. And that was the whole point, γιατί αν ήταν να κάνουμε μια συναντησούλα εμείς κι εμείς δεν θα διοργανώναμε όλο αυτό το χαοτικό σκηνικό. Άλλοι ήρθαν για να πιουν ένα ποτάκι και να φύγουν και άλλοι για να το κλείσουν. Το σημαντικό ήταν ότι η αίθουσα - ντυμένη γύρω γύρω, σαν κάθε αίθουσα χορού, με καθρέφτες, άρα και πιο kinky σαν χώρος - ήταν μέχρι τις 6 περίπου γεμάτη. Μόνο αργότερα άρχισε να την κάνει ο κόσμος.

Βέβαια εγώ από πιο νωρίς ήμουν στην κοσμάρα μου.

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης 1 Μαρτίου 2011 στις 1:06 π.μ.  

Καλό Μήνα φίλε Δήμο.Και καλά αποτελέσματα!

a-kentavrou 1 Μαρτίου 2011 στις 3:23 μ.μ.  

Dimo η mutzenbacher έκλεισε το μπλοκ της? Ξέρεις κάτι γιαυτό?

Dimos 2 Μαρτίου 2011 στις 3:39 μ.μ.  

Καλό μήνα θηριώδη φίλε μου. Τα αποτελέσματα είναι μέχρι στιγμής πράγματι καλά, άντε να δούμε και τα υπόλοιπα!

Dimos 2 Μαρτίου 2011 στις 3:41 μ.μ.  

Φίλε Μιχάλη, μου φαίνεται πως πρέπει πράγματι να το έχει καταργήσει. Στην διεύθυνσή της πλέον δεν αντιστοιχεί κανένα ιστολόγιο. Κρίμα.

Η ΦΑΣΗ ΓΗΣ - ΣΕΛΗΝΗΣ. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΥΣ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ) ΤΥΠΟΥΣ...

ΠΟΣΟΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ;

Powered By Blogger
Powered By Blogger
Powered By Blogger

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP