Αναζήτηση αναρτήσεων

Έφτασε κι αυτή η μέρααααα...

>> 21/2/11

Η 21η του Φεβρουαρίου πρέπει, πιστεύω, να καθιερωθεί ως μια ημέρα άξια ενθύμησης. Γιατί αυτήν την ημέρα, εκτός από την έναρξη της δίκης της Jan D'arc (ελληνιστί, Ιωάννας της Λωραίνης) το 1431, την έκδοση του "Κοινωνικού Μανιφέστου" από τους Marx κι Engels το 1848, την οριστική απελευθέρωση των Ιωαννίνων από τον τουρκικό ζυγό το 1913, την πρώτη εξέγερση διαμαρτυρίας κατά της Χούντας το 1973 (κατά την οποία τέσσερις χιλιάδες φοιτητές της Νομικής κατέλαβαν στην Αθήνα το κτίριο της σχολής επί της οδού Σόλωνος), συνέβη στην Θεσσαλονίκη, το 1988, λίγο πριν τις 06:00 τα ξημερώματα, ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα της τελευταίας 30ετίας. Αγαπητοί και αγαπητές μου, πιστεύω πως καταλάβατε τί θέλω τόση ώρα να σας πω, πασπαλίζοντάς το με μια ανησυχητικά υπερτροφική δόση ψωνίσματος. Σήμερα,


ΕΧΩ ΓΕΝΕΘΛΙΑ!

Ε ναι λοιπόν! Σήμερα συμπληρώνεται άλλος ένας χρόνος από τότε που το πλανητικό οικοσύστημα και το γυναικείο φύλο άρχισαν να πλήττονται ανεπανόρθωτα. Εν αντιθέσει με ελάχιστους (άνδρες, γιατί στις δεσποινίδες συμβαίνει γενικά) που κλαίγονται την συγκεκριμένη επέτειο, εγώ πάντα το καίω. Γιατί, όπως και να το κάνουμε,
 
 
Η ΓΟΗΤΕΙΑ ΜΑΣ ΜΕΣΤΩΝΕΙ ΟΣΟ ΜΕΣΤΩΝΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ, ΠΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΗΚΩΣΕΙ.

Περιττό να σας πω ότι τα τελευταία χρόνια είναι κοινό ανέκδοτο ανάμεσα στους φίλους και τις φίλες μου το γεγονός ότι κατά τον εορτασμό των γενεθλίων μου συνήθως γίνομαι λιάρδα και κάνω πράγματα που ο ίδιος δεν θυμάμαι έπειτα... αλλά φροντίζουν μου το θυμίζουν την επόμενη ημέρα τα φωτογραφικά ντοκουμέντα τα οποία ΠΑΝΤΑ υπάρχουν σε τέτοιες περιπτώσεις. Το ξέρω, κάποια μέρα θα το μετανιώσω αυτό.

19 σχόλια. Βγάλτε το από μέσα σας!:

Κατερίνα 21 Φεβρουαρίου 2011 στις 2:39 μ.μ.  

HOORAY!
Happy birthday, dear Dimos!
http://www.youtube.com/watch?v=k4SLSlSmW74
Να περάσεις όμορφα σήμερα και να κάνεις ένα πάρτι για τους αναγνώστες σου!
Φιλιά!

Dreameraki 21 Φεβρουαρίου 2011 στις 3:01 μ.μ.  

Κι απ' το τίτλο πήγε ο νους μου στο χθεσινό αγώνα και λέω Πφφφ..πάλι κράξιμο θα δω!!

Μεγαλώνεις κι εσύ!!!Πολύχρονος να ΄σαι κι ευτυχισμένος!!Γερός δυνατός με ανθρώπους που σ'αγαπούν και αγαπάς!!!

Να περάσεις και γαμώ σήμερα!!

α Κενταύρου 21 Φεβρουαρίου 2011 στις 3:38 μ.μ.  

Χρόνια Πολλά ,κάνε όσες τρέλες μπορείς έχεις περιθώριο ακόμη!!!

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης 21 Φεβρουαρίου 2011 στις 3:54 μ.μ.  

Πόλυχρονος φίλε μου.Άντε και με το πτυχίο!!!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!Και ότι επιθυμούμε να το πάθεις!!!

Χαιρετισμούς στη συμπρωτεύουσα!!!

anidifranco 21 Φεβρουαρίου 2011 στις 5:33 μ.μ.  

Μια και δεν μπορώ να σου τα πω από κοντά, Χρόνια σου Πολλά, κάλα και γεμάτα δημιουργικές και ευτυχισμένες στιγμές. Λίγοι στίχοι, να σε συντροφεύσουν:"Δέσου καλά στο κατάρτι και άσ' τις σειρήνες
να σε φωνάζουν, να σου τάζουν πολλά
άσε τα χρόνια, άσε τους μήνες
να σε γεράσουν όπως ξέρουν καλά
άσε τις μέρες αυτές να σε γεμίσουν φωτιά
έχουνε μνήμη καλή και μας χρεώνουν
μας στέλνουν πίσω της μετάνοιας τα χαρτιά
μας αγαπούν και μας τελειώνουν.''

~reflection~ 21 Φεβρουαρίου 2011 στις 5:52 μ.μ.  

Χρόνια Πολλά λοιπόν.....

στις Καμμένες{αντε...και στους καμμενους}!....

να ριξουμε λάδι στη Φωτια?...
ή πάει πολυ?...

χι χι χικ.......

Ioanna 21 Φεβρουαρίου 2011 στις 10:45 μ.μ.  

Χρόνια σου πολλά Δήμο μου:)

Μακάρι να μπορούσα να σου ευχηθώ από κοντά αλλά το εύχομαι κάποια στιγμή... Να είσαι πάντα καλά και να έχεις μία όμορφη, έντονη, ονειρεμένη ζωή γεμάτη μοναδικές και καλές εμπειρίες και να μην αλλάξεις ποτέ...
Να περάσεις κ α τ α π λ κ τ ι κ ά σήμερα! :)

Σε φιλώ

Thalassenia 22 Φεβρουαρίου 2011 στις 1:03 π.μ.  

Πολύ λίγες έως ανύπαρτες είναι οι επισκέψεις μου αυτό τον καιρό στα μπλοκγς.
Αφού σε πέτυχα δεν θα μπορούσα να μην σου ευχηθώ πολύ βαθιά απ΄την ψυχή μου,
Χρόνια Πολλά!!!
Να είσαι γερός και χαρούμενος.

..μαμαδίστικο φιλί.

Nana 22 Φεβρουαρίου 2011 στις 5:42 μ.μ.  

Dear Dimos, χρόνια πολλά!!!
Πολλά και όπως τα έχεις ονειρευτεί!
Πολύχρονος, πολύχρωμος και πολυ-ήδονος!!

Μην ανησυχείς καθόλου, για το μόνο πράγμα που θα χρειαστεί να μετανιώσεις, θα είναι όταν έρθουν εκείνα τα χρόνια (στο απεύχομαι) όπου ΔΕΝ θα έχεις πλέον τέτοια "φωτογραφικά" ντοκουμέντα από την ημέρα αυτή.

Να περάσεις τέλεια ψαάκι!

Χαιρετούρες!

Dimos 23 Φεβρουαρίου 2011 στις 1:16 μ.μ.  

Καλημέρες σε όλες και όλους. Σας ευχαριστώ τα μάλα για τις υπέροχες ευχές σας. Θα απαντήσω και στον καθέναν/μια από εσάς ξεχωριστά, όχι μόνο για να φαίνονται πιο πολλά τα σχόλια, αλλά και γιατί το αξίζετε.

Dimos 23 Φεβρουαρίου 2011 στις 1:17 μ.μ.  

Κατερινάκι, μου άρεσε η αφιέρωση με την Marilyn, πώς μου άρεσε!

Για το πάρτυ αναμένετε νέα.

Dimos 23 Φεβρουαρίου 2011 στις 1:19 μ.μ.  

Ονειροπαρμένη (όχι, που δεν θα σε πείραζα), διάθεση για κράξιμο μετά το match είχα, αλλά ειλικρινά έχω σημαντικότερα πράγματα να με απασχολούν από το τί κάνουν τα κοκκινοπράσινα λαμόγια στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Όχι ότι μια "κραχτική" ανάρτηση δεν θα είχε πλάκα, αλλά...

Ευχαριστώώώώώώ΄! Σμουτς

Dimos 23 Φεβρουαρίου 2011 στις 1:20 μ.μ.  

Φίλε Μιχάλη, τα περιθώρια πράγματι στενεύουν. Τώρα είναι ο καιρός για παλαβομάρες!

Dimos 23 Φεβρουαρίου 2011 στις 1:22 μ.μ.  

Μέγιστε θηριώδη φίλε μου, αν είναι ό,τι επιθυμείτε να το πάθω, τότε την έκατσα την βάρκα!!!

Να σου πω... γίνεται ανάμεσα σε αυτά που επιθυμείτε να πάθω να είναι και 24ωρο ανώμαλο sex με την Mila Kunis;

Dimos 23 Φεβρουαρίου 2011 στις 1:23 μ.μ.  

Ani μου, γλύκα μου, για άλλη μια φορά με έστειλες. Δεν περίμενα ποτέ, να μου στείλει κάποιος στίχους των Active Member για τα γενέθλιά μου και να μου αρέσουν τόσο.

Dimos 23 Φεβρουαρίου 2011 στις 1:28 μ.μ.  

Καίγομαιιι, καίγομαιιι, ρίξε κι άλλο λάδι στην φωτιάάάάάά... Ξέρεις, reflection, το είχε πει ο Δαυίδ ο Bowie το παρόμοιο: "... and I've been putting out fire... with GASOLIIIIIIIIIIINE!" Όντως κάηκα κι έκαψα μαζί μου τα πάντα αυτές τις μέρες, hence my absence. Και θα συνεχίσω να το κάνω μέχρι το τέλος της εβδομάδας γιατί, όπως και να το κάνουμε, γενέθλια, τέλος της εξεταστικής και Τσικνοπέμπτη, all in the same week, ε, είναι σαν να σου λέει η μαμά Τύχη κάψ'τα όλα αγόρι μου, κάψ'τα.

Dimos 23 Φεβρουαρίου 2011 στις 1:29 μ.μ.  

Ιωάννα μου, ακολούθησα την συμβουλή σου!

Σε φιλώ x 2

Dimos 23 Φεβρουαρίου 2011 στις 1:31 μ.μ.  

θαλασσένια μου, ξέρω το γεγονός που σε απασχολεί, ξέρω γιατί δεν επισκέπτεσαι blogs αυτήν την περίοδο, συμπάσχω μαζί σου. Κουράγιο. Και μόνο που βρήκες χρόνο να περάσεις από εδώ και να πεις χρόνια πολλά, είναι σημαντικό για μένα.

Μπεμπεδίστικο φιλί

Dimos 23 Φεβρουαρίου 2011 στις 1:33 μ.μ.  

Το πολύχρονος το ελπίζω. Το πολυ - ήδονος το προσπαθώ. Αλλά πολύχρωμος;! What the fuck?! Χαχαχαχαχαχαχαχα!

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Νανά. Βασικά, και φέτος πλέον δεν υπήρχαν φωτογραφικά ντοκουμέντα αλλά βιντεάκια. Να ανησυχώ;

Τί να κάνω, κολυμπάω κι εγώ σε επικίνδυνα νερά! Τί νόμιζες; Είμαι ατρόμητο ψάρι εγώ.

Η ΦΑΣΗ ΓΗΣ - ΣΕΛΗΝΗΣ. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΥΣ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ) ΤΥΠΟΥΣ...

ΠΟΣΟΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ;

Powered By Blogger
Powered By Blogger
Powered By Blogger

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP