Αναζήτηση αναρτήσεων

Για πες μου;

>> 18/2/11

Με αποκαλείς κλέφτη και λαμόγιο. Μήπως είσαι εσύ, που όσο φτιαχνόταν το ΔΙΚΟ ΣΟΥ σπίτι:

 - είχα τις ευθύνες του μισού Ποινικού Κώδικα φορτωμένες στην πλάτη μου κι ας μην ήμουν καν ο επώνυμος κατασκευαστής;
 - τσακωνόμουν για να γίνει η δουλειά σωστά με τον κάθε αλμπάνη μάστορα που μου κουβαλούσες για να αντικατασταστήσει το δικό μου συνεργείο επειδή ακριβώς ήταν "φτηνός" (στην ουσία γνωστός - συγγενής - ρουσφετοβαλμένος);
 - τσιγκουνεύτηκες στα μπετά και τα σίδερα αλλά στα πλακάκια έδωσες ρέστα;
 - άκουγες τον φίλο, ξάδερφο, γείτονα, μπατζανάκη, όλους τους άσχετους μη - μηχανικούς, εκτός από εμένα;
 - έτρεχες και κλαιγόσουν σε εμένα, μετά τον ερχομό της τσιμπίδας της Πολεοδομίας, προκειμένου να σου βρω το κατάλληλο κονέ στην υπηρεσία για να λαδώσεις, να καλυφθούν οι παρανομίες σου και να γλιτώσεις τα πρόστιμα;
 - όταν έπεφτες σε υπάλληλο μηχανικό που ΕΣΥ επέμενες να φέρεις προκειμένου να γλιτώσεις ακόμα και το ψωροευρώ κι εκείνος δεν τα'πιανε, φώναζες απελπισμένος "πού πέσαμε!" κι ερχόσουν πάλι σε εμένα;
 - έσκασες 5000 ευρώ στον μεσίτη, ενώ τσιγκουνεύτηκες να δώσεις ένα 300άρι για να πάρεις έναν μηχανικό να σε συμβουλέψει και τώρα χτυπάς το κεφάλι σου με την μούφα που πήγες κι ψώνισες;
 - εις γνώσιν σου αγόρασες κλεισμένο ημιυπαίθριο από τον χθεσινό μπακάλη - σήμερα κατασκευαστή - υπογράφοντας πλαστά συμβόλαια και τώρα σου φτάιει ο μηχανικός που σε τηλεφωνεί για την νομιμοποίηση;
 - βγάζεις τώρα άχτι γιατί ανήκεις σε έναν επαγγελματικό κλάδο που του γάμησαν - δίκαια ή άδικα, περισσότερο άδικα - τα βάρδουλα με το κάθε νομοσχέδιο της πούτσας που προσπαθούν ύπουλα να περάσουν;

ΟΠΟΙΟΣ ΚΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ.
ΟΤΑΝ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΠΕΦΤΕΙΣ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙΣ, ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΤΑΒΑΝΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΚΙ ΕΚΕΙΝΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΣΟΥ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ.


 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΜΟΙΒΗ ΜΟΥ.

21 σχόλια. Βγάλτε το από μέσα σας!:

Dimos 18 Φεβρουαρίου 2011 στις 1:45 μ.μ.  

Αφορμή για αυτό το κείμενο στάθηκε η διαβούλευση του Τ.Ε.Ε. με θέμα την κατάργηση των ελαχίστων αμοιβών, της 20ής Ιανουαρίου του 2011. Στηρίχτηκε εν πολλοίς στην ομιλία μέλους της ΕΛ.Ε.Μ.

anidifranco 18 Φεβρουαρίου 2011 στις 4:39 μ.μ.  

Ω! Αρχίσαμε τα συντεχνιακά ποστ τώρα? Κρίμα, με το ζόρι που καταλάβαινα τα ακαδημαϊκά-πανεπιστημιακά που έγραφες πριν:-Ρ Άκου να σου πω Δήμο, στην Ελλάδα ο πελάτης έχει πάντα δίκιο!! Τώρα βγάλε τον οχετό από μέσα σου:-Ρ Σε ακούω:-)

Dimos 18 Φεβρουαρίου 2011 στις 5:12 μ.μ.  

Φυσικά κι έχει πάντα δίκιο. Το κείμενο δεν στοχεύει στον απλό πελάτη, αλλά σε αυτούς που είναι υπέρ της κατάλυσης της βάσης των ελαχίστων αμοιβών. Με αυτό το μέτρο ποωθείται μόνο ο αθέμτιος ανταγωνισμός και το μονοπώλιο μερικών μεγαλοκατασκευαστικών εταιριών που έτσι κι αλλιώς δεν τους ενδιαφέρουν το τί αμοιβές θα παίρνουν οι μηχανικοί που δουλεύουν σε αυτές, γιατί υα δικά τος υπερκέρδη τα παίρνουν από τους μεσάζοντες.

Να βγάλω οχετό; Σε εσένα;! No fucking way! I'm way too fond of you, honey.

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης 18 Φεβρουαρίου 2011 στις 5:20 μ.μ.  

Αν σου πώ ότι δε κατάλαβα το παραμικρό;Λες να φταίει που η τηλεόραση και εγώ έχουμε διακόψει διπλωματικές σχέσεις;

Ξεμπερδέψαμε με την κ...-εξεταστική;

Να περνάς καλά φίλε Δήμο!!

~reflection~ 19 Φεβρουαρίου 2011 στις 11:31 π.μ.  
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
~reflection~ 19 Φεβρουαρίου 2011 στις 11:31 π.μ.  

τρίχες!!!.....
πήρες το φακελάκι σου..
άσε με τώρα...
επιστροφή στα Ίδια Λιμέρια της Μίζας..

καλοφάγωτα.......

;-ΡΡΡ

Dimos 19 Φεβρουαρίου 2011 στις 11:47 π.μ.  

Καλημέρα σε όλες και όλους.

Διευκρίνισα στην απάντησή μου στην ani σε ποιό target group στοχεύει αυτή η ανάρτηση, οπότε πιστεύω πως εδώ δεν χρειάζεται να δώσω περεταίρω εξηγήσεις.

Dimos 19 Φεβρουαρίου 2011 στις 12:00 μ.μ.  

Θηριώδη φίλε μου, με την εξεταστική ξεμπερδεύουμε την Τρίτη. Αμήν και πότε!

Καλά κάνεις κι έχεις κόψει τις σχέσεις σου με την τηλεόραση. Same here. Απλά, αν άκουσες ή είδες κάπου στο Internet νέα, στην βάση του ανοίγματος των κλειστών επαγγελμάτων γενικά σε όλους τους κλάδους (όχι μόνο στους μηχανικούς, εξάλλου σε εμάς έχει στην ουσία ήδη ανοίξει το επάγγελμα, εδώ και χρόνια), θα καταργηθούν τα κατώτατα όρια των ελαχίστων αμοιβών. Που σημαίνει ότι ο αθέμιτος ανταγωνισμός από τους μεγαλοκεφαλαιούχους και τις μεγαλοκατασκευαστικές εταιρείες θα ρίξει όλους εμάς, τους υπόλοιπους ελεύθερους επαγγελματίες, στα Τάρταρα. Γιατί ένας ελεύθερος επαγγελματίας από μόνος του, για μια άδεια η οποία στοιχίζει 2000 ευρώ και την δουλεύει μήνες, δεν μπορεί ξαφνικά να ζητήσει 200 ευρώ. Από τα 200 τα μισά θα φύγουν στα διαδικαστικά στις υπηρεσίες της Πολεοδομίας. Με τα υπόλοιπα; Πώς θα ζήσει; Βγάζεις εσύ έναν και δύο μήνες με 100 ευρώ; Τουναντίον όμως, οι κατασκευαστικές εταιρίες στηρίζονται στις δοσοληψίες με τους μεσάζοντες και τις προμήθειες που παίρνουν από τις εταιρίες δομικών υλικών με τις οποίες συνεργάζονται. Αυτές λοιπόν μπορούν να ρίξουν εξευτελιστικά τις τιμές των αδειών, απαξιώνοντας έτσι το επάγγελμά μας.

Εγώ ακόμα δεν δουλεύω ως διπλωματούχος, εφόσον δεν αποφοίτησα. Μπορεί κάλλιστα κι εγώ, όταν πιάσω κανονικά δουλειά, να μπω σε μια εταιρεία. Αλλά αυτό δεν αλλάζει κάτι. Οι μηχανικοί που είναι ιδιωτικοί υπάλληλοι αμοίβονται με τα ίδια.

Το κείμενο έχει δημαγωγικό τόνο, αλλά επαναλαμβάνω ότι αναφέρεται σε target group που το ίδιο ξέρει ποιό είναι.

Dimos 19 Φεβρουαρίου 2011 στις 12:08 μ.μ.  

Reflection, αναρωτιέμαι αν έχεις αντανάκλαση και σε ταραγμένα νερά.

Εγώ φακελάκι δεν έχω πάρει, εφόσον δεν έχω δουλέψει σαν διπλωματούχος. Κάτσε να το πάρω το ρημάδι και βλέπουμε. Άλλωστε είμαι ακόμα και μικρούλης και ξέρεις τί λένε για τους φλογερούς νεανίες: ότι έχουν ιδανικά κ.λπ. Ε, μία από τα ίδια κι εγώ. Αναγουλιάζω στην σκέψη ότι το επάγγελμά μου, το οποίο είναι ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ, θα γίνει μια πουτάνα πολυτελείας. Ούτε καν πολυτελείας.

Αναρωτιέμαι για πόσο καιρό θα είμαι έτσι, όμως. Ειλικρινά.

Να ξέρεις πάντως ότι οι μηχανικοί δεν παίρνουν φακελάκια, σαν τους γιατρούς. Δωροδοκούνται με άλλα μέσα. Για περισσότερες πληροφορίες απευθύνσου σε πρώην υπουργούς και υφυπουργούς του μέχρι προσφάτως επονομαζόμενου Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε., όπως τους κ.κ. Βερελή, Λαλιώτη και Σουφλιά.

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης 19 Φεβρουαρίου 2011 στις 12:26 μ.μ.  

Ευχαριστώ για την αναλυτικότατη πληροφόριση.

Καλό Σ/Κ

Dimos 19 Φεβρουαρίου 2011 στις 1:02 μ.μ.  

Επίσης.

Ανώνυμος 19 Φεβρουαρίου 2011 στις 3:50 μ.μ.  

Καλά έκανες και ξεκαθάρισες την άποψη σου, γιατί να σου πω την αλήθεια το ποστ δεν ήταν ξεκάθαρο. Απλά επειδή έχω διαβάσει και άλλα άρθρα σου, ήξερα ότι το πήγαινες κάπου αλλού.

Θα ήταν ενδιαφέρων πάντως να γράψεις τι συμβαίνει στο χώρο σου ( Πολιτικών Μηχανικών ) με τα εργασιακά δικαιώματα και τις πρόσφατες εξελίξεις.

Ανώνυμος 19 Φεβρουαρίου 2011 στις 5:14 μ.μ.  

wraio post file mou etsi kraximo theloun!tsekare update sto vromilos.wordpress.com

a-kentavrou 19 Φεβρουαρίου 2011 στις 7:27 μ.μ.  

Dimo μέσα σε αυτό το τρίμηνο είχα μια τακτοποίηση υμιυπαιθριου που έκανα έδωσα 350 ευρώ,επίσης θα μου γίνει μεταβίβαση ενός οικοπέδου 236,5 στο χωριό στην Αρκαδία,είχα τοπογραφικό του 1988 αλλά χρειάζεται λέει πρόσφατο εδώ αρχίζει ο ενδιασμός μου ,το οικόπεδο δεν μεγάλωσε δεν έφυγε,θα μου πεις μπορεί να άλλαξαν οι όροι δόμησης,επειδή όμως η περιοχή είχε μπει στον αντικειμενικό προσδιορισμό πήγα υποχρεωτικά στη πολεοδομία Τρίπολης και πήρα βεβαίωση των συντελεστών δόμησης του οικοπέδου υποχρεωτικά μου το ζητούσε η εφορία,γιατί λοιπόν να βγάλω καινούργιο τοπογραφικό?
Πράγματι όπως λες ο Μηχανικός είναι απαραίτητος ,αλλά υπάρχουν περιπτώσεις που επιβάλεται στο πολίτη η χρησιμοποίηση ενός ελεύθερου επαγγελματία Μηχανικού,δικηγόρου κλπ με μοναδικό στόχο τη βελτίωση τεχνητά του εισοδήματος του πχ είναι υποχρεωτική η παρουσία δικηγόρου μάλιστα με ποσοστό 1,5 της εκατό αμοιβή στην υπογραφή συμβολαίου ακόμη και γονικής παροχής.

cinderella 20 Φεβρουαρίου 2011 στις 7:37 μ.μ.  

τα respectia μου!!! τίποτα άλλο! :):)

Dimos 20 Φεβρουαρίου 2011 στις 9:26 μ.μ.  

Ανώνυμε/η φίλε/η μου (αναφέρομαι στον πρώτον/η), το ότι ξεκαθάρισα κάποια πράγματα δεν το έκανα γιατί υπήρχε η ανάγκη να δώσω λογαριασμό σε κανέναν. Εγώ έτσι είμαι, αυτά γράφω, όποιος γουστάρει ας τα διαβάσει. Όποιος δεν τα γουστάρει, την βόλτα του. Απλά έχω μια ευθύνη απέναντι στους αναγνώστες και πρέπει να τους δίνω να καταλάβουν επακριβώς το νόημα των γραφομένων, για να μην υπάρχουν παρερμηνείες.

Σε ευχαριστώ που βρίσκεις αυτή μου την στάση σωστή.

Τώρα, το να γράψω τί ακριβώς συμβαίνει στον χώρο των μηχανικών στην Ελλάδα, έναν από τους πιο διαφθαρμένους κλάδους, τίγκα στα ρουσφέτια και τις μίζες, είναι αρκετά δύσκολο. Για να γράψω αυτά που θέλω, όπως τα θέλω, θα χρειαζόμουν ένα ολόκληρο blog. Ίσως όμως καών μια προσπάθεια. Θα δούμε.

Dimos 20 Φεβρουαρίου 2011 στις 10:07 μ.μ.  

Ανώνυμε δεύτερε, τον μπούλο σου.

Dimos 20 Φεβρουαρίου 2011 στις 10:10 μ.μ.  

Κένταυρε, το ζήτημα σε αυτά τα θέματα πιστεύω πως είναι κυρίως η υπογραφή και η σφραγίδα. Ακόμα και στις περιπτώσεις που ίσως δεν χρειάζεται. Πάντως δεν ξέρω αν σε περιπτώσεις σαν και την δική σου μπορείς μέσω κάποιου Κ.Ε.Π. η κάποιας άλλης Υπηρεσίας να λάβεις μια, στην ουσία, αυτοεξουσιοδότηση ώστε να μην χρειαστείς να καταφύγεις σε κάποιον μηχανικό, συμβολαιογράφο ή δικηγόρο. Αλλά μου φαίνεται πως δεν γίνεται.

Dimos 20 Φεβρουαρίου 2011 στις 10:19 μ.μ.  

Σταχτοπούτα, ευχαριστώ πάρα πολύ. Συνάδελφος είσαι, αν και ξενιτεμένη, you know.

Ευχαριστώ πολύ που πέρασες. Εγώ είμαι έτσι κι αλλιώς θαμώνας του καναπέ σου.

cinderella 21 Φεβρουαρίου 2011 στις 1:07 π.μ.  

Ένα μαστερ μωρέ εκεί στα ξένα έκανα. (όχι και ξενιτεμένη!) Κατά τ' άλλα προπτυχιακό και διδακτορικό στο ΕΜΠ, ξέρεις!
Πήγα έξω, είδα και απήλθα όπως καταλαβαίνεις! Άλλο επίπεδο οργάνωσης, φαντάζεσαι. Είδικα με τις παραδόσεις εργασιών. Αλλά τι να το κάνεις; Τους έλυνα δευτεροβάθμια εξίσωση και τραβούσαν τις μπούκλες τους. You are an engineer damn ούρλιαζαν, τους κοίταζα σαν την τρελή. Τι λένε την ξενιτιά μου μέσα; Σε επίπεδο γνώσεων το εκπαιδευτικό μας σύστημα και το πολυτεχνείο είναι πολύ μπροστά!! Άμα δηλαδή θες να πάρεις, παίρνεις.
Μετά βγαίνεις βέβαια στην αγορά εργασίας, πας στο ΤΣΜΕΔΕ και κάθεσαι 2422 ώρες για να παρεις 20 ευρώ, χάνεις τις ελάχιστες αμοιβες και μετά αναφωνείς και για το κορμί, πατριώτη! :):)
Αυτά!
Πολλά φιλιά! :):)

Dimos 21 Φεβρουαρίου 2011 στις 1:43 π.μ.  

Χμ, λέγοντάς σε ξενιτεμένη είχα στο μυαλό μου ένα άλλο blog στο οποίο συμμετείχες, με ιστορίες Ελλήνων που μένουν στο Λονδίνο. Νόμιζα ότι έμενες ακόμα εκεί. Δεν έχει σημασία. Τώρα που γύρισες θα δεινοπαθήσεις κι εσύ, θα δεινοπαθήσω κι εγώ, θα δεινοπαθήσουμε όλοι μαζί.

Αναρωτιέμαι μήπως θα ήταν καλύτερα να την κάνεις και πάλι. Εγώ το σκέφτομαι πολύ σοβαρά.

Τώρα που θα καταργηθούν οι ελάχιστες αμοιβές, και για τα 20 ευρώ σαν λιμασμένοι θα κάνουμε. Fuck!

Η ΦΑΣΗ ΓΗΣ - ΣΕΛΗΝΗΣ. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΥΣ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ) ΤΥΠΟΥΣ...

ΠΟΣΟΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ;

Powered By Blogger
Powered By Blogger
Powered By Blogger

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP