Αναζήτηση αναρτήσεων

Τα κεφάλια μέσα.

>> 1/6/10


YOUR ASS IS MINE, COCKSUCKER. EXETASTIKI IS BACK.

Τελείωσαν τα ψέματα. Από βδομάδα αρχίζουν οι εξετάσεις και πλέον τα πράγματα έχουν σοβαρέψει. Όντας στο τελευταίο έτος, ζορίστηκα φέτος παραπάνω από τις προηγούμενες χρονιές, αλλά και πάλι η περίοδος της εξεταστικής καθεαυτή απαιτεί επιπλέον ιδιαίτερη προσπάθεια. Η προηγούμενη πήγε πολύ καλά, για να δούμε τί θα παίξει και με την παρούσα. Θα μου πείτε γιατί τόση πρεμούρα; Εμ, είναι που θέλω να τελειώσω μέχρι τον Σεπτέμβριο τα περισσότερα, αν όχι όλα, τα χρωστούμενα μαθήματα, ώστε να αφοσιωθώ του χρόνου στην περάτωση της διπλωματικής μου.
Δυστυχώς, τα λίγα μαθήματα που μου έμειναν είναι σκέτα κέρατα.


ΤΕΤΟΙΑ ΚΕΡΑΤΑ.

Οπότε θα χρειαστώ extra προσπάθεια αυτές τις μέρες. Συνεπώς λίγο δύσκολο να κρατήσω στενή επαφή μαζί σας... αν και πολύ θα το ήθελα. Ενδεχομένως όλο και κάποιο κενό θα βρεθεί, αλλά μέχρι το τέλος του Ιουνίου που θα ολοκληρωθεί η περίοδος δεν σας υπόσχομαι τίποτα... Βεβαίως, οι σκοτεινές δυνάμεις του Βελζεβούλ συνωμοτούν, όπως πάντα, εναντίον των φοιτητών αυτές τις μέρες. Και φέτος τα πράγματα θα είναι ακόμα χειρότερα. Συγκεκριμένα, το διάβασμα θα είναι σκέτο κινέζικο μαρτύριο γιατί:

α) Αν και ο μήνας άρχισε μουντά, αναμένεται να βράσουμε από την ζέστη σε πέντε - έξι μέρες.
β) Η επικαιρότητα είναι ενδιαφέρουσα, και στο εσωτερικό με την αντίδραση του κόσμου στα νέα επαχθή οικονομικά, ασφαλιστικά και συνταξιοδοτικά μέτρα, αλλά κυρίως στο εξωτερικό, ειδικά τώρα που οι Ισραηλινοί τα έκαναν ξανά σαν τα μούτρα τους.
γ) Τα σχολεία κλείνουν σιγά σιγά ή έχουν ήδη κλείσει και η γειτονιά κάτω από το σπίτι μου σφύζει ολημερίς και οληνυχτίς από παιδικά γέλια, τσιριχτά, ουρλιαχτά και άναρθρες κραυγές. Κατά βάθος τα χαίρομαι τα παιδάκια κι αισθάνομαι ελπίδα που υπάρχουν ακόμα γειτονιές όπου βγαίνουν και παίζουν έξω - όπως αρμόζει στην ηλικία τους - και δεν καίγονται σαν αγάμητοι τελειωμένοι σαραντάρηδες wannabe γιάπηδες στο Facebook, το MSN, τα ηλεκτρονικά παιχνίδια τύπου Sims και το PC γενικότερα. Είναι όμως μερικές φορές που προσπαθώ να συγκεντρωθώ και είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ.
δ) Φέτος έχει Mundial. Τέλος. Αυτό από μόνο του αποτελεί υπερκόλαφο όσων αφορά το διάβασμα τις μέρες που θα μεταδίδεται κάποιο ενδιαφέρον ματς. Και όταν λέω ενδιαφέρον ματς δεν εννοώ μόνο όταν θα παίζει η Ελλάδα, όπως συχνά νομίζουν οι γυναίκες. Εννοώ ότι για μένα και το 99% των αντρών ενδιαφέρον ματς θεωρείται κι εκείνο όπου θα παίζει και η Νότια Αφρική, το Μεξικό, η Ουρουγουάη, η Γαλλία, η Αργεντινή, η Νιγηρία, η Νότια Κορέα, η Αγγλία, οι Η.Π.Α., η Αλγερία, η Σλοβενία, η Γερμανία, η Αυστραλία, η Σερβία, η Γκάνα, η Ολλανδία, η Δανία, η Ιαπωνία, το Καμερούν, η Ιταλία, η Παραγουάη, η Νέα Ζηλανδία, η Σλοβακία, η Βραζιλία, η Ακτή Ελεφαντοστού, η Βόρεια Κορέα, η Πορτογαλία, η Ισπανία, η Ελβετία, η Ονδούρα και η Χιλή... Ώπα. Κάτσε ρε. Αυτές είναι όλες οι ομάδες όλων των ομίλων. Αμάν, την πατήσαμε...
ε) Το γαμημένο το Sonicsphere Festival που το πιλατεύω από το περασμένο καλοκαίρι  και όπου θα παίξουν οι Metallica, οι Megadeth, οι Slayer και οι Anthrax θα διεξαχθεί τελικά στις 24 Ιουνίου (γράφω εκείνη την μέρα) και εγώ τελειώνω στις 28! FUCK!!!
στ) Και οπωσδήποτε, το τελευταίο αλλά σημαντικότερο όλων: η εξίσωση που επαληθεύεται πάντα. Μιλάω φυσικά για την

f{[(όμορφα κορίτσια)2 + (λίγα έως ανύπαρκτα ρούχα)2 + cos(kinky εσώρουχα) + ζέστη]* *arctan(αυξημένη ερωτική διάθεση) + παραλίες} = πού να βρω όρεξη για διάβασμα;

Μολαταύτα, εγώ πρέπει και είναι απαραίτητο να διαβάσω. Οπότε... οι παραπάνω πειρασμοί δεν θα με αγγίξουν. Λέμε τώρα...
Συνεπώς θα τα πούμε εν ευθέτω χρόνο... σας εύχομαι καλό μήνα, καλή αρχή του καλοκαιριού και καλό κουράγιο σε όσους εργάζονται ακόμα ή δίνουν εξετάσεις σαν εμένα. Θα περάσει, τι κάνουμε. Μετά θα έχουμε όλον τον καιρό να απλώσουμε την αρίδα μας στο Πόρτο Κατσίκι και την Χαλκιδική (σαν κι αυτήν δεν έχει). Πολλά φιλιά και την αγάπη μου σε όλες και όλους.

Υ.Γ. Επειδή με τον Χάρο, τον τράγο και τις αναφορές στον Εωσφόρο σαν να έπεσε πολύ σατανίλα σε αυτήν την ανάρτηση, ορίστε ένα αποχαιρετιστήριο, μέχρι να τα ξαναπούμε, δωράκι. Ένας όμορφος και sexy άγγελος...


Βέβαια, αν οι άγγελοι είναι όντως έτσι, εμείς τι ρόλο βαράμε εδώ κάτω;

21 σχόλια. Βγάλτε το από μέσα σας!:

Phivos Nicolaides 1 Ιουνίου 2010 στις 2:58 μ.μ.  

Καλές επιτυχίες στα 'κερατοειδή' μαθήματα

Dimos 1 Ιουνίου 2010 στις 3:04 μ.μ.  

Χαχα! Ευχαριστώ τα μάλα αγαπητέ μου!

anidifranco 1 Ιουνίου 2010 στις 4:58 μ.μ.  

YOUR ASS IS MINE, COCKSUCKER????Xaxaxaxa!Απίθανο! Όλα τα λεφτά! Καλή επιτυχία χρυσό μου! Είμαι σίγουρη πως θα καταπλήξεις τους πάντες (ακόμη και ον εαυτό σου)

Dimos 1 Ιουνίου 2010 στις 6:04 μ.μ.  

Καλησπέρα γλυκιά μου anidifranco. Ευχαριστώ πολύ! Άντε να δούμε... κι εγώ θα επιδιώξω το καλύτερο. Πολλά πολλά φιλιά

α Κενταύρου 1 Ιουνίου 2010 στις 6:07 μ.μ.  

Dimo ευχαριστώ και από δω για τις οδηγίες σου.Γκγρο μπετό όπως είπες,αλλά τα λεφτά που να βρεθούν ,μήπως λέω αν δεν καταχρώμαι του χρόνου σου ,βέβαια αυτό είναι δύσκολο να μου πεις μια τάξη μεγέθους του κόστους?
Τώρα στα δικά σου ,αυτή η εξίσωση είναι άλυτη βασανιστική για άνδρες ,ενω για τις γυναίκες δεν είναι πρόβλημα γιατί είναι μέσα στην εξίσωση!!

Dimos 1 Ιουνίου 2010 στις 6:47 μ.μ.  

Καλησπέρα φίλε Μιχάλη. Το ζήτημα στην περίπτωση σου είναι και το άλλο. Άμα φτιαχτεί η κατασκευή αυτή που σου πρότεινα, θα λυθεί το πρόβλημα της υγρασίας, αλλά και πάλι η κατάσταση θα είναι προβληματική, γιατί η λειτουργία της ταράτσας θα είναι ατελής. Τουτέστιν, θα λείπει η θερμομόνωση και άλλες μικρότερες στρώσεις που χρειάζονται τα δώματα προκειμένου να μην ψηθείς το καλοκαίρι, να μην έχεις απώλειες θερμότητας τον χειμώνα και να μην δημιουργηθούν στο ενδιάμεσο φυσαλίδες νερού από τους ανερχόμενους από την υποκείμενη κατοικία υδρατμούς (που παράγονται π.χ. από την ανθρώπινη αναπνοή, την λειτουργία της κουζίνας, του απορροφητήρα αν έχεις, του μπάνιου κλπ) που μπορούν να σου αχρηστέψουν την υγρομόνωση, αλλά από την κάτω μεριά αυτήν την φορά. Κοινώς, αν σκέφτεσαι να σηκώσεις όροφο μέσα στην τριετία, αρκέσου σε ό,τι είπαμε. Αλλά αν είναι να αργήσεις παραπάνω, κάν'το κανονικό δώμα να τελειώνεις από όλα τα προβλήματα. Και όταν έρθει η ώρα να ξηλώσεις ό,τι είναι να ξηλώσεις για να το κάνεις πάτωμα, ε, θα ξηλώσεις. Βεβαίως το όλο ζήτημα είναι τί λεφτά θα διαθέσεις...

Όλα τα μπετά μετριούνται στην τιμή ανά κυβικό μέτρο. Η τιμή για τυπικό γκρο μπετό (ελαφρύ γαρμπιλοσκυρόδεμα ή κάτι άλλο συναφές) είναι 60 - 65 ευρώ ανά κυβικό. Τώρα το πόσα κυβικά θα χρειαστείς εξαρτάται από το εμβαδόν της ταράτσας σου, τις κλίσεις κλπ.

Θα προσπαθήσω να σου στείλω σε mail σχέδιά μου από μια παλαιότερη μελέτη που είχα κάνει στα πλαίσια μιας εργασίας για το πώς είναι το ιδανικό δώμα. Βέβαια, στην πράξη τα πράγματα γίνονται πιο απλά, λόγω κόστους και χάριν ταχύτητας κατασκευής. Στα στέλνω απλά για να δεις ένα ιδανικό δώμα, που για να εμφανίσει προβλήματα πρέπει να βομβαρδιστεί. Θα σου επισυνάψω επίσης και μια κάτοψη ταράτσας με κλίσεις. Για να δεις τα σχέδια, επειδή είναι σχεδιασμένα σε Autocad, άνοιξέ τα μέσω Internet με το DWFviewer.

Οι γυναίκες είναι μέρος όλων των μεταβλητών αυτής της εξίσωσης. Είναι συνάρτηση πεπλεγμένης μορφής υψηλού βαθμού και για αυτό δεν λύνεται, παρά μόνο με προσεγγιστικές μεθόδους.

Ioanna 1 Ιουνίου 2010 στις 10:19 μ.μ.  

Καλησπέρα!

Ήρθα και εγώ για να δηλώσω τη συμπάραστασή μου στα μαρτύριά σου. Και έχω έναν δύσκολο μήνα και προσπαθώ να τελειώσω τις δύο τελευταίες μου εργασίες μέχρι το τέλος αυτού του κατά άλλα "καλού" μήνα για να διαλέξω μετά το θέμα της διπλωματικής. Καλό κουράγιο σε όλους όσους τασσόμαστε στην άνιση μάχη των εξετάσεων,παρουσιάσεων, εργασιών και τα συναφή. Ομολογώ ότι με τρόμαξαν λίγο αυτές οι εικόνες με τα δαιμόνια!

Γι αυτό θα σε αφήσω με ένα "κλασσικό" τραγούδι από ένα ιστορικό αγγλικό - pop συγκρότημα, αν και κατάλαβα ότι τα μουσικά σου γούστα είναι λίγο heavy! xixixi
Το ακούω για να αισιοδοξώ περισσότερο.http://www.youtube.com/watch?v=DRtW1MAZ32M

Καλό βράδυ :)

Dimos 1 Ιουνίου 2010 στις 10:45 μ.μ.  

Καλησπέρα Ιωάννα μου! Κι εσύ στην εξεταστική, ε; Καλό μας κουράγιο λοιπόν!

Είναι γεγονός ότι ακούω πράγματα βαριά (έως και κάφρικα) αλλά σαν μουσικός και ο ίδιος δεν περιορίζω τα γούστα μου. Κι εμένα μ'αρέσουν οι Smiths (αν και πιο πολύ ο Μorrissey συγκεκριμένα, άλλωστε αυτός ήταν και η ψυχή των Smiths) και το αγαπημένο μου album τους είναι (θα ακουστώ λίγο κοινότοπος, το ξέρω) το The queen is dead.

Dimos 1 Ιουνίου 2010 στις 10:48 μ.μ.  

Αν θες να ακούσεις μουσική που έγραψα ο ίδιος, σε παραπέμπω σε ένα υπό επεξεργασία τραγούδι μου που δημοσίευσα εδώ στο blog:

http://megalesistories.blogspot.com/2010/02/forbidden-part-1-seducted.html

Είναι πράγματι σκοτεινό αλλά κάτι λέει.

Ioanna 2 Ιουνίου 2010 στις 1:22 π.μ.  

Δήμο μου, άργησα να απαντήσω γιατί ήθελα να ακούσω προσεκτικά το τραγούδι. Ένα έχω να πώ, Συγχαρητήρια. Είναι ροκ και μελωδικό, ανάλαφρο και ουσιαστικό, γλυκό και σκοτεινό... και με άρτια και επαγγελματική εκτέλεση. Διάβασα και τους στίχους. Seducted... Μου άρεσαν.

Σχετικά με τους "The Smiths" όντως ο Morrissey ήταν η καρδιά του συγκροτήματος. One of a kind.

Σχετικά με εμένα, τελειώνω το master μου και πρέπει να κάνω δύο εργασίες μέχρι τέλος του μήνα και μετά να αποφασίσω επιτέλους το θέμα της διπλωματικής για Σεπτέμβρη... και μετά... μου λείπει να είμαι προπτυχιακή φοιτήτρια... αλήθεια.

Καλή αρχή στην εξεταστική :)
Και όταν τελειώσεις να μας πεί πώ πήγες!!! :)

α Κενταύρου 2 Ιουνίου 2010 στις 8:18 π.μ.  

Μπράβο σου ,θα γίνεις ένας πολύ καλός επαγγελματίας είσαιπολύ κατατοπιστικός.
Πως τα καταφέρνεις και είσαι σε όλα μέσα και είσαι και πολύ καλός στην επιστήμη σου.
Οι γυναίκες είναι σαν το φραγμό δυναμικού δυσκολεύεσαι να μπεις στο πυρήνα ,ξαφνικά σε ρουφάεισα ρουφίχτρα ,έχεις μπει στο φραγμό δυναμικού,μόνο το κβαντομηχανικό φαινόμενο σύραγγος μπορεί να σε βοηθήσει να βγεις αλλά αυτό υπακούει σε νόμους πιθανότητας!!!!!!Υπάρχει βέβαια και άλλη όψη αν δεις το φραγμό σαν φωλιά και πεις ωραία είναι εδώ γιατί να βγω!!!!!

Dimos 2 Ιουνίου 2010 στις 11:58 π.μ.  

Καλημέρα Ioanna μου. Ευχαριστώ πολύ...

Καλή συνέχεια και σε εσένα και καλή επιτυχία.

Dimos 2 Ιουνίου 2010 στις 12:13 μ.μ.  

Φίλε Μιχάλη καλημέρα. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Τι να πω, μακάρι. Από το στόμα σου και στου εργοδότη το αυτί, γιατί μπορεί να βγω από το Πολυτεχνείο με καλό υπόβαθρο γνώσεων, αλλά μπορεί να είμαι άνεργος για καμιά 5 - 6 χρόνια, ειδικά όπως είναι τώρα η κατάσταση, και να καταλήξω να κόβω μπουγάτσες στην Μαρτίου. Ίδωμεν.

Πάντως, για τις ασχολίες μου, είναι (θα ακουστεί κοινότοπο αυτό, αλλά τί να κάνουμε, πράγματι έτσι είναι) θέμα προγράμματος. Υπάρχουν συμφοιτητές/τριες που λιώνουν εδώ και πέντε χρόνια στο διάβασμα και χρωστάνε πιο πολλά από εμένα, υπάρχουν και ιδιοφυίες που διαβάζουν το μισό από εμένα, ασχολούνται με ακόμα περισσότερα πράγματα και τελειώνουν στα 5 χρόνια ακριβώς με βαθμό πτυχίου 8,5. Τί να πεις, είναι στον άνθρωπο.

Ο φραγμός είναι επικίνδυνο πράγμα. Μπορεί άλλοτε να προσπαθείς απεγνωσμένα να εξέλθεις από αυτόν ενώ θα άξιζε να τον δεις σαν φωλιά και να κάτσεις, και άλλοτε να βολευτείς εκεί την στιγμή που πιθανοτικά - θαμιστικά δεν έχεις καμιά δουλειά εκεί (αλλά υπακούς στο μοντέλο συμπεριφοράς ελαστοπλαστικού υλικού κατά Kupfer και σύμφωνα με το θεώρημα "0 φραγμός σέρνει καράβι"). Υπομονή! Οι γυναίκες είναι βάσανο αλλά τις λατρεύουμε. Είμαστε κι εμείς μαζόχες όμως...

alexis 2 Ιουνίου 2010 στις 2:02 μ.μ.  

a
a
a

a
a
a
a
aaAAa



AAA

a

a
a
a
a
a
a

Dimos 2 Ιουνίου 2010 στις 2:48 μ.μ.  

ΑΑ
Α
Α
Α

Α
Α
Α

Α
Α
Α

α
α
α
α
α
α
α
ααααααα

Χειρόφρενο τώρα.

Thalassenia 6 Ιουνίου 2010 στις 1:35 π.μ.  

Άσε τα μουντιάλ, τις γυναικοεξισώσεις και τα άλλα και στρώσου.
Τον άλλο μήνα οι διακοπές.

Άντε και καλή επιτυχία.

Dimos 6 Ιουνίου 2010 στις 12:20 μ.μ.  

Καλημέρα Τhalassenia μου. Πες το ψέματα! Πράγματι, έτσι κάνω... μέχρι στιγμής.

Thalassenia 6 Ιουνίου 2010 στις 8:34 μ.μ.  

Σε ένα διάλλειμα ρίξε μια ματιά στην απάντηση, γιατί ένας μικρός στόχος μπορεί να βάλει φτερά στα πόδια, εν προκειμένω, όρεξη για διάβασμα.
Καλό απόγευμα.

Dimos 6 Ιουνίου 2010 στις 9:02 μ.μ.  

Την είδα την απάντηση, την είδα. Μια φρέσκια πνοή καλής διάθεσης ποτισμένη, όπως πάντα, με αλμυρές κι ευωδιαστές θαλασσινές αύρες. Σε ευχαριστώ πολύ.

ΜaRioNaSTRo 7 Ιουνίου 2010 στις 8:44 π.μ.  

απλά... καλό κουράγιο...
εγώ έπαιρνα πτυχίο πάνω στο Εuro2004... Καταλαβαίνεις πως το μυαλό μου είχε γίνει πουρές...
:) Σε φιλώ

Dimos 7 Ιουνίου 2010 στις 8:49 π.μ.  

Καλημέρα. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου. Κι εσύ σε δύσκολη περίοδο πήρες το πτυχίο, ε; Τί να πω, θα κάνουμε κουράγιο...

Φιλιά

Η ΦΑΣΗ ΓΗΣ - ΣΕΛΗΝΗΣ. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΥΣ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ) ΤΥΠΟΥΣ...

ΠΟΣΟΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ;

Powered By Blogger
Powered By Blogger
Powered By Blogger

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP