Αναζήτηση αναρτήσεων

Γράμμα στον Άη Βασίλη

>> 22/12/10


"Αγαπημένε μου Άη Βασίλη,

τί καιρό κάνει εκεί ψηλά; Εδώ μας χιόνισε λίγο αλλά κατά τα άλλα τρίχες, δεν καταλαβαίνουμε και πολύ από χειμώνα. Φυσικά, αυτό σημαίνει ότι τον Μάρτιο θα τουρτουρίζουμε και μετά θα μας χτυπήσει καύσωνας τον Μάιο αντί, φυσιολογικά, τον Ιούλιο - γενικά ότι οι εποχές τα έχουν παίξει. Αλλά τέλος πάντων, ας μην μακρυγορήσουμε στο θέμα του καιρού γιατί προέχουν άλλα πιο σημαντικά.
Άγιε μου Βασίλη, πέρυσι ήμουν πολύ καλό παιδί. Διάβαζα τα μαθήματά μου, χτένιζα το μαλλί μου χωρίστρα, έβγαλα το σκουλαρίκι, ξυρίστηκα, έτριψα το tatoo μου με γυαλόχαρτο, περνούσα γριούλες από διαβάσεις, έπινα αποκλειστικά βιολογικούς χυμούς, έτρωγα κρέας μόνο κάθε Κυριακή και σταμάτησα να κυνηγάω τις όμορφες και τσαχπίνες φοιτήτριες. Όλα αυτά τα έκανα με την προσδοκία να μου ικανοποιήσεις κι εμένα την ευχούλα μου, την μία και μοναδική μου ευχούλα, όπως κάνεις σε όλα τα καλά παιδάκια την Πρωτοχρονιά. Και ποιά ήταν η ευχούλα μου; Να με μεταμορφώσεις σε αυτό το γατάκι:


Αλλά κατά πώς φαίνεται, Άγιε μου Βασίλη, με έγραψες στις χοντρομποτάρες σου. Όταν ξύπνησα το πρωί της Πρωτοχρονιάς και πήγα να δω την μουτσούνα μου στον καθρέφτη, αντίκρυσα την γνωστή σκατόφατσα. Δεν αγκάλιαζα με τα τριχωτά και απαλά μου πατουσάκια κανένα θεσπέσιο στήθος, ούτε φύτρωνε πάνω από τον ποπό μου μια ουρίτσα που παιχνίδιζε πέρα δώθε. Το τί απογοήτευση τράβηξα, δεν λέγεται. Σκέφτηκα ότι, ρε γαμώτο, αν έκανα όλες αυτές τις καταναγκαστικές καλοσύνες μέσα στην χρονιά και παρ'όλ'αυτά έφαγα απόρριψη, τι ζντο μπέο έπρεπε να κάνω για να μου δώσεις και λίγη σημασία;
Το σκέφτηκα από εδώ, το σκέφτηκα από εκεί και τελικά κατέληξα σε μια κίνηση στρατηγικής. Φέτος έκανα τα ακριβώς αντίθετα!

α) Άφησα μαλλί μέχρι το πάτωμα και το έκανα τζίβες για να μοιάζω με αυτούς τους αναρχοάπλυτους  και τους κακούς, ανθέλληνες και ακολούθους του Σατανά αριστερούς που συνεχώς παρασέρνουν τους υπόλοιπους διαδηλωτές και τους μπριζώνουν, φτάνοντάς τους στο σημείο να πλακώνουν στις μάπες έναν αγαθό, καλοσυνάτο, αμερόληπτο, τίμιο, ειλικρινή, θύμα των περιστάσεων και καθόλου μα καθόλου λαμόγιο πρώην υπουργό. Στην συνέχεια τους ακολούθησα κι εγώ στους δρόμους και μπορώ να πω ότι η ενοχή μου ήταν ανάμεικτη με πρωτόγνωρη ευχαρίστηση.


β) Έκανα piercing και tatoos ακόμα και στο έσω ους. Τα αποτελέσματα είναι ελεεινά από αισθητικής σκοπιάς αλλά, κουβαλώντας τόσο μέταλλο πάνω μου, έχω την ευτυχία να είμαι ο πρώτος άνθρωπος με δικό του δυνητικό μαγνητικό πεδίο.


γ) Συνεχίζω το διάβασμα, τυπικά για την σχολή μου, αλλά στην ουσία για να μαζέψω απόκρυφες γνώσεις και να κατακτήσω την υφήλιο εδραιώνοντας την δυναστεία του Dimos του Α'.


VICTORY SHALL BE MINE!

δ) Πίνω και γίνομαι λιάρδα κάθε βράδυ.


ε) Παρασύρω τις γιαγιάδες σε rave parties στο Πολυτεχνείο, βάζοντάς τις να ακούνε οληνυχτίς παλιές  ελληνικές psychedelic και uplift trance επιτυχίες των '90s.



(Παρεμπιπτόντως, η ελληνική electro - γενικότερα - σκηνή έβγαλε κλασικές κομματάρες την δεκαετία 1990 - 2000, που εξακολουθούν να ακούγονται στο εξωτερικό και κυρίως την Γερμανία και τις σκανδιναβικές χώρες, αλλά εδώ τις πετυχαίνει κανείς σπάνια, ακόμα και στα πιο επιλεγμένα στέκια. Μας έχει πλήξει η house μάστιγα!)

στ) Και τέλος, όχι μόνο κυνηγάω τις κοπέλες και τολμάω να κάνω sex ακόμα και αυτές τις χρονιάρες μέρες, αλλά πριν κανένα μήνα σου έφαγα και την γκόμενα, σαρδαναπαλόγερε!


Ε ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ! ΤΟ ΠΙΠΙΝΙ Η ΑΓΙΟΒΑΣΙΛΑΙΝΑ ΣΕ ΚΕΡΑΤΩΣΕ ΜΕ ΕΜΕΝΑ!

Αυτά για να μάθεις να κρατάς τις υποσχέσεις σου! Άκου λοιπόν να δεις, ζυμαρούλη: για να μην κάνω τίποτα χειρότερο (μαζί με την Αγιοβασίλαινα, πάντα), έχεις καιρό μέχρι την 1η του Ιανουαρίου να κανονίσεις έτσι το πρόγραμμά σου και να πραγματοποιήσεις την φετινή μου ευχή. Άντε, γιατί πολύ αέρα πήρες. Παλιά έφτιαχνες κούκλες, μπάλες, αλογάκια και τέτοια και ήταν όλοι ευχαριστημένοι. Τώρα που όλα τα άλλα παιδιά σου ζητούν i - Pads και Nintendo Wiis και σου βγαίνει ο πάτος για να τα φτιάξεις και να τα μοιράσεις σε όλον τον κόσμο, θα μου αρνηθείς, μετά από ό,τι έκανα, την δική μου ευχή;
Εγώ λοιπόν για φέτος σκέφτηκα ότι, αρχικά, θα ήθελα αυτά που όλοι όσοι θέλουν να αυτοαποκαλούνται αλτρουιστές λένε ότι θα ζητούσαν. Δηλαδή, παγκόσμια ειρήνη, καταπολέμηση της πείνας, φάρμακα και ιατρική περίθαλψη για όλον τον κόσμο, επούλωση των πληγών του περιβάλλοντος, κοινωνική και διακρατική αλληλεγγύη κ.τ.λ. Αλλά ξέρω ότι δεν θα μπορέσεις ποτέ να τα καταφέρεις σε όλα αυτά. Ξέρω ότι δεν θα μπορέσεις να τα καταφέρεις καν σε μικρότερου βεληνεκούς και πιο προσωπικές ευχές, όπως επιτυχία με την διπλωματική μου και πρωτάθλημα στην Τούμπα. Το ξέρω γιατί για να πραγματοποιηθούν τέτοιες ευχές δεν αρκούν οι προσπάθειες ενός τροφαντού αγίου που φέρει ένα άξιο θωπεύματος μούσι. Δεν αρκούν τα λόγια, δεν αρκούν τα ευχολόγια ούτε τα ευκολο - λόγια, δεν αρκεί η σκέψη. Απαιτείται δράση. Απαιτείται δράση από όλους εμάς, τους ανθρώπους, τους έχοντες και τους μη κατέχοντες, τους δουλοπάροικους ενάντια στους προύχοντες και τους πληβείους ενάντια στους πατρικίους. Ξέρω, καλέ και κερατά μου Άγιε, ότι εναποτίθοντας τις ελπίδες μας σε εσένα, νιώθοντας αδύναμοι να πράξουμε το ο,τιδήποτε αν δεν κρυβόμαστε πίσω από τις πλάτες των άλλων, δεν πρόκειται να καταφέρουμε τίποτα.
Αλλά υπάρχει κάτι που μπορείς να κάνεις. Είναι κάποια πράγματα στην ζωή που είναι απροσδόκητα, που ενώ αν τα αποζητούμε και αγωνιστούμε για αυτά είναι πολύ πιθανό να τα απολαύσουμε, υπάρχουν εν τούτοις οι παράγοντες της τύχης, των συγκυριών και των περιστάσεων που μπορούν να τα ευνοήσουν ή να μας τα πάρουν όλα. Για αυτά τα πράγματα θα ήθελα να σε παρακαλέσω, Άγιέ μου, για αυτά που όταν τα έχει κανείς τα θεωρεί αυτονόητα και μόνο όταν αισθανθεί ότι σιγά σιγά ή απότομα τα χάνει αρχίζει και αντιλαμβάνεται την αξία τους. Θα ήθελα να μας εξασφαλίσεις αγαθά όπως την υγεία, την αγάπη των προσφιλών προσώπων, την ζεστασιά της αγκαλιάς της μάνας, την σιγαλιά ενός γιορτινού τραπεζιού με φίλους και ταίρια, την ανθρωπιά στον τρόπο σκέψης και δράσης μας - αυτά είναι τελικά τα μόνα που αξίζουν. Και αν και προσπαθώ μόνος μου να χωρέσω τον σκατοχαρακτήρα και την μισαλλοδοξία μου σε ένα όμορφο κι εύθραυστο καλούπι, φτιαγμένο από ανάσες και όνειρα και προκειμένου να φέρω επάξια τον τίτλο του ανθρώπου που νοιάζεται, χρειάζομαι εν τούτοις και λίγη βοήθεια. Όλοι μας χρειαζόμαστε και γρήγορα, γιατί αυτός ο όμορφος κόσμος έχει αρχίσει να γονατίζει κάτω από το βάρος της ανθρώπινης μοχθηρίας. Πριν στραφεί εναντίον μας, πρέπει να του δείξουμε ότι υπάρχει ακόμα μέσα μας μια μικρή, πολύ μικρή αλλά και πολύ δυνατή, φλογίτσα που καίει.
Αυτά για φέτος, Άγιέ μου. Επειδή κατά την πρόοδο της συγγραφής αυτού του γράμματος καταλάγιασε κάπως η σκατοψυχιά που εξακόντιζα κατά ριπάς στην αρχή κι επίσης επειδή γνωρίζω ότι αυτά που ζητάω είναι απαιτητικά, ρίχνω νερό στο μοσχοφίλερό μου λέγοντάς σου πως μου αρκεί να ξέρω ότι προσπάθησες να τα καταφέρεις. Αλλά πρόσεξε. Αν με γράψεις πάλι, αν με κλάσεις, αν δεν δώσεις την παραμικρή σημασία σε αυτά που γράφω, ξέχνα την την Αγιοβασίλαινα. Θα την έχω από εδώ και στο εξής δεμένη στο κρεβάτι μου και θα παίζω μαζί της S/M παιχνίδια 24 ώρες το 24ωρο - όχι πως θα την χαλάσει αυτό, βέβαια. Κι έτσι πουρό που έχεις καταντήσει, τραβώντας από εδώ κι από εκεί τα πετσιά σου με πλαστικές επεμβάσεις σαν τον Φλωρινιώτη, σιγά μην καταφέρεις και βγάλεις ξανά τέτοιο μωρό!

Με αγάπη, Dimos"

... κι επειδή ειλικρινά πιστεύω πως ο Άγιος θα έχει υπερβολική αυτοπεποίθηση στις ενέσεις με botox που χτύπησε πάνω στο αγαθοβιόλικο και τριχωτό του πρόσωπο και δεν θα δώσει την δέουσα προσοχή στην παραπάνω επιστολή (έτσι θα μου μείνει αμανάτι και η Αγιοβασίλαινα, η οποία βλέπω ότι έχει ψηθεί τόσο πολύ μαζί μου που σκέφτεται ακόμα και τον γάμο - φεύ!), το μοναδικό που μπορώ να κάνω είναι να ευχηθώ μόνος μου, όπως και εσείς, για εμένα, για εσάς, για όλους μας. Σας εύχομαι λοιπόν ευτυχισμένες γιορτές με τις οικογένειες και τους αγαπημένους σας ανθρώπους, γιορτές που θα σας γεμίσουν ελπίδα, χαρά, ζωντάνια, όρεξη για ζωή και διάλυση κάθε αμφιβολίας, σκοτεινής σκέψης και μεμψιμοιρίας. Μακάρι αυτές τις μέρες να ανθίσει στις καρδιές μας ελπίδα για αναγέννηση, όχι γιατί ημερολογιακά και θρησκευτικά είναι περίοδος αργίας και που όλοι  "πρέπει" να περάσουμε καλά και "πρέπει" να πάρουμε πέντε κιλά χλαπακιάζοντας τσουρέκια και μελομακάρονα, αλλά γιατί προσφέρεται το click που χρειάζεται η ανθρώπινη ψυχή για να αγαλλιάσει. Ένα μικρό, ασήμαντο click χρεάζεται μόνο. Τίποτα άλλο.

Να περάσετε ευτυχισμένα Χριστούγεννα και υπέροχη Πρωτοχρονιά. Τα λέμε μετά τον ερχομό του νέου έτους. Έχετε όλες και όλοι την αγάπη μου.

30 σχόλια. Βγάλτε το από μέσα σας!:

~reflection~ 22 Δεκεμβρίου 2010 στις 8:06 μ.μ.  

Ρε αλητη...

γιατι μου έκλεψες την ΑγιοΒασιλίτσα????...

γιατι??.....
Αντευχη στην ΕΥΧΗ ΣΟΥ....

Αγιε Βασιλη..
Μην τον ακους..
Καταρχήν δες πόοοοοοοσο αγενης είναι!!!!

ΜΗΝ του σταυρώσεις χατηρι..

Εμενα άκου...
που είμαι γλυκο και ευγενικό κοριτσακι...
και θα σου φερω πίσω από τα διαβολεμενα χερακια σωο το ΑγιοΒασιλομανουλάκι σου!!!!..

Αγιε Μου βασιλη Δε θελω δωρακι για μενα...
Θελω μόνο να ΜΗΝ εκπληρωσεις ΟΥΤΕ μια από τις ευχοευχές του απειροΥπόστατου...


ξερεις....
χαμογελας Άγιε Βασιλη..

Αγιε μου Βασιλη..
ΔΕΝ πιστευω κι εσυ να είσαι μία από τις Τοοοοοοοοοοοοσε ςμορφες που παιρνει ο Ακατονόμαστος!!!.......

ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ...

μην μου πεις.....
βρε...

φτου...
φτου...
φτου......

Παιρνω την ΑγιοΒασιλίτσα και την Κανω για Αγνωστα μερη με διαρκη σφοδρή χιονόπτωση...

ΜΗΝ τολμήσετε να ερθετε.....

θα.....

βγουν οι πιο αντιΕυχες EVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER......


φιλι???....

ελαααααααααααα.........

χι χι χικκκκκ.....

Dimos 22 Δεκεμβρίου 2010 στις 8:34 μ.μ.  

Πρώτον, είναι φανερό ότι τα έχεις κοπανήσει λιγάκι. Δεν εξηγείται αλλιώς το "χι χι χικκκκ" στο τέλος.

Δεύτερον, κακόψυχο πλάσμα, να μην μου κάνει ούτε ένα χατήρι; Ούτε ένα; Καλό διαβολάκι είσαι κι εσύ!

Δεν ξέρω αν ο Άγιος Βασίλης είναι μια έκφανση του Ακατονόμαστου, το μόνο σίγουρο είναι πάντως ότι δεν μας τα λέει και πολύ καλά τώρα τελευταία.

Εν τω μεταξύ, δεν φτάνει που έρχεσαι εδώ πέρα και μας το κάνεις καλοκαιρινό με τις αντιευχές και όλα τα σχετικά, μας παίρνεις και την Αγιοβασίλαινα και την κάνετε μαζί; Τί το περάσατε εδώ, δεσποινίς!

Και για να έχουμε καλό ερώτημα, τί θα την κάνετε εσείς την Αγιοβασιλίτσα;

...

... ό,τι και να την κάνετε, θα σας έχω πάρει από πίσω για να βρίσκομαι εκεί!

Το φιλί το δίνω, αν και με είπες και αγενή. Είναι που έχω αδυναμία στα καλά κοριτσάκια που τα κάνουν πλακάκια με τον Άγιο.

Σμμμμμουτς

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης 22 Δεκεμβρίου 2010 στις 11:42 μ.μ.  

Άξιε ανάγνωσης βόρειε φίλε μου να μη χάσεις επ' ουδενί το humor και την ευγλωττία που σε διακρίνει.

Εύχομαι αυτά τα XMAS να τα περάσεις με μια 2μετρη θεογκομενομανουλοκουκλάρα γυναικάρα (με τα κόκκινα!!!) που να έχει,μάτια,και να γίνεται,κομμάτια,μόνο για πάρτη σου!!!

Κατά τα άλλα Καλά Χριστόυγεννα με υγεία,ευτυχία και όλα τα σχετικά για εσένα,την οικογένεια σου,όσους αγαπάς και σε αγαπάνε και σε όποιους γουστάρεις γενικότερα!!

Dimos 23 Δεκεμβρίου 2010 στις 12:26 π.μ.  

Ευχαριστώ θηριώδη φίλε μου! Ευχαριστώ κι ανταποδίδω στο πολλαπλάσιο! Για τις γκομενοκουκλάρες θα μιλήσουμε άλλη φορά έχει πολύ ψωμί η κουβέντα.

Thalassenia 23 Δεκεμβρίου 2010 στις 12:51 π.μ.  

Όχι δεν θα με ξενυχτήσεις...
Όταν επιστρέψω θα μελετήσω το θέμα σου.
φιλιά μαμαδίστικα.

anidifranco 23 Δεκεμβρίου 2010 στις 7:53 π.μ.  

Έλεος! Κάνεις και ευχές; Ζητάς και δώρα; Τόσα έχεις, φτάνει, άσε και για εμάς τίποτα! Greedy monster! Καλές γιορτές! Φιλιά. :-)

Κατερίνα 23 Δεκεμβρίου 2010 στις 9:36 π.μ.  

Αγαπητέ Ντίμος,
Καταρχήν, θενκς που ανέβασες τους αναγνώστες μου στον ιλιγγιώδη αριθμό των 27.
Επίσης, αγόρι που ξέρει ορθογραφία; Τουλάχιστον ενθαρρυντικό. Συνέχισε έτσι.
Θα τα ξαναπούμε.
Μέρι κρίστμας.
Κατερίνα.

~reflection~ 23 Δεκεμβρίου 2010 στις 11:06 π.μ.  

ννννννναι ε??....

και νομίζεις το έσωσες κύριε?...

Εξακολουθείς να είσαι καραντίνα στο Δωμαάτιο των Μη-πριμοδοτούμενων Ευχων....

για να βγεις πρεπει να επιστρεψεις την Αγιοβασιλίτσα πριν επέμβει η παρέμβαση του Αι βασιλη, που μαράζωσε μοναχός του,
και δεν λέει να τυλίξει ούτε ένα δωρακι....

Του λείπει το φρεσκο φιλακι...
το ζεστό κορμάκι...
η αγκαλίτσα που ανασταίνει....Αγιους... [και Διαβολακια σαν κι εσενα ενίοτε...}

αλλα.....
βρε αχόρταγε....

ΚΑΤΩ τα χερια από το Αγιοβασιλομανουλακι...

τόοοοοοοοοοσα κοριτσακια κυκλοφορουν...
ΑΥΤΗ σου γυαλισε?......

Θα πάθει ψυχολογικό ο Αι βασίλης και ΔΕ θα εκπληρωσει ευχη για ευχη..

Κι αντε....

εσυ τα κοπάνησες μαζί μου και ζητάς τ'αντερά σου..

Τι φταινει τα πιτσιρικάκια που ζητάνε ένα δωρακι της προκοπης?.....

λοιπόν...
κερναω καφε...
σκέτο...
να ξεμεθυσεις..

{εγω δεν ξεμεθαω....ειναι έμφυτο..μην το ψάχνεις...}

και μετά θα καθίσω δίπλα σου να συντάξουμε ένα Γραμματακι της προκοπής...
με ευπρέπεια προς τον Αγιο...

και ποιος νομιζει ςείναι ο Αγιος και του μιλάς έτσι ε?....

Το κολληταρι σου ειναι?....

οοοοοοοοοοοχι φιλαρακι....

Αγιος είναι...
θελει Ταματα, πίστη και Σεβασμο..

αντε....

το πρωτο μαθηματακι καλης διαγωγής είναι δωρεαν...

Μέχρι να ανταποκριθείς στο καλεσμα θα περιμενω στο προσκέφαλό σου....

Γιατι βλέπω Κύριε ΑλητοΡεμάλι ακομη κοιμασαι....

μα......
τι ήπιες χθες μου λες?....

Βρε...
τοση πίκρα για 2...3.....5...άντε καμιά 100στή ευχούλες που δεν πραγματοποιήθηκαν?...

Βρε...
ΔΕΣ ΤΟ ΑΛΛΙΩΣ...

Ριξε μια ματια γυρω σου....
νιωσε τι ζεστα που είσαι εκει που χουχουλιάζεσαι τωρα...

ΑΥΤΟ ματακια μου είναι δωρο...
τωρα αν χουχουλιαζεσαι ΜΟΝΟΣ ...
χχχχχχχχμμμμμμμμμμμμ...

θα βρούμε ένα καλοκακό κοριτακι να συντροφεύσει ΑΥΤΟΝ τον παραξενα Ομορφο Τυπο...

ΕΣΕΝΑ ντεεεεεεεεε...

φιλι....λιωμενη ζαχαρίνη στον καφε σου.....

thalassaki 23 Δεκεμβρίου 2010 στις 7:38 μ.μ.  

Aγαπητέ Δήμο, καλησπέρα, χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα σου εύχομαι. Κι αυτό το click που χρειαζόμαστε, που τόσο σωστά τονίζεις ότι έχουμε ανάγκη, σου το εύχομαι για όλο το 2011 και πολύ πιο πέρα απ' αυτό. Υγεία, καλή πρόοδο κι όλα καλά (και εύγε σου - εξαίρετο το κείμενο).

Dimos 23 Δεκεμβρίου 2010 στις 8:32 μ.μ.  

Καλησπέρα σε όλες και όλους.

Dimos 23 Δεκεμβρίου 2010 στις 8:36 μ.μ.  

Θαλασσένια, ελπίζω να σε ξενυχτήσω απόψε! Τα γράμματα στον Άγιο Βασίλη διαβάζονται καλύτερα την νύχτα.

Dimos 23 Δεκεμβρίου 2010 στις 8:38 μ.μ.  

Γλυκιά μου anidifranco, και δώρα ζητάω και κάνω ευχές! Είμαι αχόρταγος, αχόρταγος, αχόρταγος! Μουχαχαχαχαχαχαχα

Σιγά, τί έχω κιόλας... ένα μυαλό και δυο ρημάδια που δεν λυγάνε, όπως έλεγε και ο μέγιστος Ψαρονίκος.

Dimos 23 Δεκεμβρίου 2010 στις 8:40 μ.μ.  

Κατερίνα, χαρά μου να γραφώ αναγνώστης σου. Αλλά το άλλογ ια την ορθογραφία δεν το έπιασα. Δεν κατάλαβα, δηλαδή εμείς οι άνδρες δεν ξέρουμε να εκφραζόμαστε και να γράφουμε; Χα! Το άκουσα κι αυτό, χρονιάρες μέρες

Dimos 23 Δεκεμβρίου 2010 στις 8:41 μ.μ.  

Θαλασσάκι, όπως πάντα τα κλά σου λόγια μου φτιάχνουν ακόμα περισσότερο την διάθεση. Να έχεις τις καλύτερες γιορτές. Θα κατέβεις από εδώ κάτω;

Dimos 23 Δεκεμβρίου 2010 στις 8:51 μ.μ.  

Δεσποινίς ~reflection~, δυσκολέψατε την θέση σας. Όχι μόνο με πιάσατε στον ύπνο γιατί πράγματι τα είχα κοπανήσει, αλλά επιπλέον έχετε το θράσος να αναφέρετε καφέδες, για μαθήματα καλής συμπεριφοράς και από κοινού σύνταξη γράμματος στον Άγιο; Ε λοιπόν, τώρα την πατήσετε. Θα πάμε για καφέ λοιπόν. Και παρ'όλο που με ευχαριστεί και σκέτος, θα κάνω παραχώρηση για μια φορά και στην ζαχαρίνη.

thalassaki 24 Δεκεμβρίου 2010 στις 7:15 μ.μ.  

Δήμο να είσαι καλά, καλή Παραμονή σου εύχομαι, χαρούμενα Χριστούγεννα σ' εσένα και τους αγαπημένους σου. Ναι, επιτέλους μια αστραπιαία κάθοδος στη μαμά-Ελλάς μετά τα Χριστούγεννα για ένα τριήμερο μόνο (ελπίζω να μη γίνει τίποτα στο Τ5 και δεν πετάξει!)

Dimos 24 Δεκεμβρίου 2010 στις 7:45 μ.μ.  

Καλώς να έρθεις. Πρόσεχε μόνο μην σου φανεί η κατάσταση εδώ τόσο ελεεινή και το τριήμερο μετατραπεί σε τρίωρο! Δεν είναι πλέον για να ζεις εδώ

Ανώνυμος 27 Δεκεμβρίου 2010 στις 2:14 π.μ.  

OREO POST DIMO BRAVO SINEXISE ETSI!
γυρισα αγαπητε μου ela na deis kai na mas peis tin gnomi soy
http://asximia.blogspot.com/2010/12/blog-post.html

Dimos 27 Δεκεμβρίου 2010 στις 10:59 π.μ.  

Xρόνια πολλά. Είδα και σχολίασα το update.

α Κενταύρου 28 Δεκεμβρίου 2010 στις 7:18 π.μ.  

Χρόνια Πολλά ,Καλή Πρωτοχρονιά
Φαντάζομαι θα γλεντάει η Θεσσαλονίκη,σε τσιπουράδικα ,μπαρ κλπ και ας τον Άγιο Βασίλη να κάνει τις βόλτες του.Εδώ στην Αθήνα το βράδυ έχει περισσότερο κυκλοφορία τη νύχτα από τη μέρα.Βούλιαξε η Αράχωβα ,στην Ορεινή Δημητσάνα δεν βρήσκεις δωμάτιο.Μα που βρήσκει ο κόσμος τα λεφτά?

Dimos 28 Δεκεμβρίου 2010 στις 11:29 π.μ.  

Καλημέρα φίλε Μιχάλη. Χρόνια πολλά. Πού βρίσκει ο κόσμος τα λεφτά; Ιδέα δεν έχω. Φαίνεται όλοι μαζεύαμε μέσα στην χρονιά για να τα ξοδέψουμε τώρα. Η φτώχεια θέλει καλοπέραση δεν λένε;

Γιώργος Ξ. 30 Δεκεμβρίου 2010 στις 6:09 μ.μ.  

Χεχεχεχε, νομίζω πως αν το family guy "πρόβαλε" ένα επεισόδιο αποδόμησης των χριστουγέννων και του i-Vasili αλλά με μήνυμα στο τέλος, εσύ το postαρες :D!
(βέβαια χωρίς υπερβολική σκατοψυχιά και με ομορφότερο μνμα!)

Να σαι καλά ρε Δήμο ωραίο post, ωραίες ευχές, εύχομαι και σε σένα τα καλύτερα, είθε ο Τέγος να είναι μαζί μας κ αυτήν τη χρονιά!!

Dimos 30 Δεκεμβρίου 2010 στις 8:23 μ.μ.  

Ω ναι, φίλτατε Saint George the Dragonslayer! Σε ευχαριστώ για τα μέγιστα λόγια σου! Ο Τέγος θα είναι μαζί μας μα τον Άμμωνα και μα τον Σίβα! Αύριο θα μαζέψουμε τα χυμένα μας εγκεφαλικά κύτταρα από το πάτωμα του "Μπουμπαμάρα", που να μας πάρει και να μας σηκώσει ο Νυαρλαθοτέπ και το επαναστατικό κίνημα της Ανάρες

Thalassenia 30 Δεκεμβρίου 2010 στις 11:10 μ.μ.  

Αυτός ο Φλωρινιώτης τι σου έφταιξε ο καημένος :))

Είμαι σίγουρη ότι μετά από αυτό το γράμμα, ο Άγιος θα κάνει τα καλύτερα για σένα.
Μέχρι και την Αγιοβασιλίτσα θα σου χαρίσει!!!

Καλή Χρονιά "παιδάκι μας"

to alataki 30 Δεκεμβρίου 2010 στις 11:33 μ.μ.  

Tώρα που ξανάγινες κακό παιδί, θα σου πω τι θα σου φέρει ο Αη-Βασίλης.
Αλλά τι σε νοιάζει, αυτό που θέλεις από αλλού πρέπει να το ζητήσεις βρε...
Άντε και το 2011, ας είναι και ανάποδο, εύχομαι να σου φέρει τα επιθυμητά.

Dimos 31 Δεκεμβρίου 2010 στις 4:35 μ.μ.  

Θαλασσένια μου, την Αγιοβασιλίτσα την πήρα με το ζόπρι έτσι κι αλλιώς. Ξέρεις, το κλασικό εγώ - κυνηγήσει - εσύ - μαμήσι - και - αν - δεν - κάτσει - εγώ - χτυπάω - με - ρόπαλο - εσένα - και - σε - σύρω - σε σπηλιά.

Καλή χρονιά. Εύχομαι σε εσένα και την ευτυχισμένη οικογένειά σου τα καλύτερα.

Dimos 31 Δεκεμβρίου 2010 στις 4:48 μ.μ.  

Alataki, ναι, ξέρω τί θα μου φέρει ο Άη Βασίλης. Το έχω ψιλοαποδεχτεί πλέον.

Και σε εσένα εύχομαι καλή χρονιά και υγεία, ευτυχία και αγάπη. Αν έχουμε αυτά τί τα θέλουμε τα άλλα;

Dimos 31 Δεκεμβρίου 2010 στις 7:23 μ.μ.  

Η αντανάκλασή σου με μαγεύει. Κάθε φορά. Καλή, υπέροχη νέα χρονιά...

Phivos Nicolaides 2 Ιανουαρίου 2011 στις 8:28 μ.μ.  

Χρόνια πολλά με υγεία και κάθε χαρά. Καλή χρονιά!

Dimos 3 Ιανουαρίου 2011 στις 1:10 μ.μ.  

Ευχαριστώ φίλτατε Φοίβο και ανταποδίδω στο πολλαπλάσιο!

Η ΦΑΣΗ ΓΗΣ - ΣΕΛΗΝΗΣ. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΥΣ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ) ΤΥΠΟΥΣ...

ΠΟΣΟΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ;

Powered By Blogger
Powered By Blogger
Powered By Blogger

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP