Αναζήτηση αναρτήσεων

Nobody loves me, it's true... not like you do...

>> 27/10/09

Δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο λόγο που αναρτώ αυτό το συγκεκριμένο video από το YouTube, πέρα από το ότι είναι ένα καταπληκτικό live το οποίο, αν και έχω κάτι χρόνια από την πρώτη φορά που το πρωτοείδα, ακόμα με στοιχειώνει... Ανέκαθεν είχα μια ιδιαίτερη αγάπη για τους Portishead, με αυτήν την νεο - avant garde - lounge - vocal jazz - rhythm 'n' blues - trip hop - ambient μουσική τους. Βασικά είναι τόσο ιδιαίτερη, που και όλες αυτές οι ταμπέλες που αράδιασα προηγουμένως μπορεί, για κάποιους, να μην αντιπροσωπεύουν καθόλου το μουσικό τους ιδίωμα. Ακολουθεί λοιπόν το Sour times των Portishead από την τελευταία τους συναυλία στην Νέα Υόρκη το 2005. Απολαύστε το...



To pretend no one can find
The fallacies of morning rose
Forbidden fruit, hidden eyes
Courtesies that I despise in me
Take a ride, take a shot now

'Cause nobody loves me
It's true
Not like you do

Covered by the blind belief
That fantasies of sinful screens
Bear the facts, assume the dye
End the vows no need to lie, enjoy
Take a ride, take a shot now

'Cause nobody loves me
It's true
Not like you do

Who am I, what and why
'Cause all I have left is my memories of yesterday
Oh these sour times

'Cause nobody loves me
It's true
Not like you do

After time the bitter taste
Of innocence decent or race
Scattered seeds, buried lives
Mysteries of our disguise revolve
Circumstance will decide...

'Cause nobody loves me
It's true
Not like you do

'Cause nobody loves me
It's true
Not like you
Nobody loves me
It's true
Not like you do

Δεν ξέρω αν αφύπνισε και σε εσάς τα ίδια συναισθήματα με εμένα... Προσωπικά πάντως, είτε ακούω την στουντιακή έκδοση είτε αυτή την ζωντανή εμφάνιση (που μου αρέσει περισσότερο για να πω την αλήθεια), νιώθω ότι βρίσκομαι μέσα σε μια σκοτεινή και σαδιστικά ερωτική νουάρ ταινία, όπου ένα συνοθύλευμα παλιών απόκρυφων αναμνήσεων και απατηλών ενστικτωδών παρορμήσεων καθρεφτίζονται την ίδια στιγμή στα βλέμματα των πρωταγωνιστών, ενώ αυτοί μετατρέπονται σε υποχείρια των μοιραίων θηλυκών που τους περιτριγυρίζουν... Αφιερωμένο σε όλα τα  μοιραία θηλυκά που πέρασαν (και περνούν) και από την δική μου ζωή...

31 σχόλια. Βγάλτε το από μέσα σας!:

Ανώνυμος 2 Νοεμβρίου 2009 στις 9:09 μ.μ.  

latrevw tous Portishead!

Ανώνυμος 2 Νοεμβρίου 2009 στις 9:10 μ.μ.  

Oi Portishead paizoun trip hop me stoixeia acid jazz. Pou to eides esy to ambient?

Dimos 2 Νοεμβρίου 2009 στις 9:13 μ.μ.  

Εσύ που το είδες το acid jazz; Πλάκα με κάνεις; Για να μαθαίνεις, acid jazz παίζουν οι Erik Truffaz και Dodge city productions. Και για να έχουμε καλό ρώτημα, ποιός είσαι εσύ;

Dimos 2 Νοεμβρίου 2009 στις 9:14 μ.μ.  

Και εγένετο σιωπή...

Ανώνυμος 3 Νοεμβρίου 2009 στις 3:23 π.μ.  

filaraki apo o,ti fainetai den exeis idea apo mousiki,siga mhn einai kai blues oi portishead.

Dimos 3 Νοεμβρίου 2009 στις 5:01 μ.μ.  

Φιλαράκι μου, παίζω και ασχολούμαι με μουσική από το γυμνάσιο. Αν παρατήρησες, γράφω rhythm 'n' blues, και όχι σκέτο blues. Άλλο rhythm 'n' blues και άλλο blues. Oι Portishead ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ rhythm 'n' blues ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΑΛΛΑ ΕΙΔΗ, όπως γράφω. Χρησιμοποιούν κατά κόρον ελαττωμένες πεντατονικές κλίμακες σε μη blues ρυθμούς, χαρακτηριστικό στοιχείο των rhythm 'n' blues. Σου αρκούν αυτά; Δεν είχα σκοπό να καταφύγω εδώ σε θεωρητικά θέματα μουσικής, αλλά για να μην νομίζεις ότι μου την είπες. Καλά έκανες και είπες την γνώμη σου, αλλά άλλη φορά να διαβάζις καλύτερα τί γράφω.

Dimos 3 Νοεμβρίου 2009 στις 5:02 μ.μ.  

Kαι PLEASE, ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑΑΑΑΑΑΑ!!! ΓΡΑΦΕΤΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΝΑ ΟΝΟΜΑ ΑΠΟ ΚΑΤΩ!!!

Ανώνυμος 4 Νοεμβρίου 2009 στις 12:57 π.μ.  

''να διαβάζις καλύτερα τί γράφω''.ektos apo mousiki eisai kai asxetos apo orthografia.pera ap'afto kai gw paizw apo 14 xronwn mousiki kai asxoloumai xronia.mipws oi portishead paizoun k elattwmenes klimakes apo black metal me kathara fwnitika?tha mas trelaneis esy.

Dimos 4 Νοεμβρίου 2009 στις 1:59 π.μ.  

το μπλακ μεταλ μπορει να εχει και καθαρα φωνητικα

Dimos 4 Νοεμβρίου 2009 στις 2:05 π.μ.  

Πρώτον, μιλάει για ορθογραφία κάποιος που γράφει με greeklish. Δεύτερον, η βλακώδης σου απάντηση επιβεβαιώνει την ασχετίλα σου από μουσική. Τρίτον, πάλι παραμένεις ανώνυμος άρα η γνώμη σου εκ των πραγμάτων δεν μετράει. Τέταρτον, ό,τι και να πεις για να με προσβάλλεις θα πέσει στο κενό. Πέμπτον, κάτσε σαν άνθρωπος να δεις το βιντεάκι που τα σπάει, απολαμβάνοντάς το και ακούγοντας την μουσικάρα των Portishead, και άσε τις φιλοσοφίες και τα κόμπλεξ. Έκτον, δεν θα ξανακάνω τον κόπο να ξανααπαντήσω σε ό,τι πατάτα κι αν πετάξεις, οπότε γράψε ό,τι γουστάρεις για να τα βλέπουν και οι άλλοι και να γελάνε.

Dimos 4 Νοεμβρίου 2009 στις 2:26 π.μ.  
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος 4 Νοεμβρίου 2009 στις 2:28 π.μ.  

ston para-parapanw... file ton paizeis kanonika? giati xanairthes edw? gia na xanasxoliaseis afou exeis dei hdh to video? ama den goustareis ti leei edw trava kai des to sto youtube. oute noiazei kanena h gnwmh sou. kai parepiptontws oi elattwmenes klimakes exoun sxesi me to yfos ths mousikhs kai oxi to eidos. mporei na exei kai to black kai to blues kai to ambient. opote malakia h apanthsh sou.

Ανώνυμος 4 Νοεμβρίου 2009 στις 8:21 μ.μ.  

file ektos apo asxetos eisai kai fasistas.ta blog einai anwnima kai egw ws anonimos grafw o,ti thelw.alliws na mhn dexesai sxolia sto blog sou.pistepse me to videaki kai alla polla videakia twn portishead ta xw faei me to koutali.den mporw na vlepw na grafoune vlakeies gia ena apo ta agapimena mou groups.RNB OI PORTISHEAD?EISAI SOVAROS?oso gia ta greeklish eisai asxetos kai apo internet?ta greeklish xrisimopoiountai kata koron!pantws me lene gianni kai ama thes mporoume na milisoume kai mesw msn

Ανώνυμος 4 Νοεμβρίου 2009 στις 8:21 μ.μ.  

file ektos apo asxetos eisai kai fasistas.ta blog einai anwnima kai egw ws anonimos grafw o,ti thelw.alliws na mhn dexesai sxolia sto blog sou.pistepse me to videaki kai alla polla videakia twn portishead ta xw faei me to koutali.den mporw na vlepw na grafoune vlakeies gia ena apo ta agapimena mou groups.RNB OI PORTISHEAD?EISAI SOVAROS?oso gia ta greeklish eisai asxetos kai apo internet?ta greeklish xrisimopoiountai kata koron!pantws me lene gianni kai ama thes mporoume na milisoume kai mesw msn

Dimos 4 Νοεμβρίου 2009 στις 11:39 μ.μ.  

Αρκεί πιστεύω η ανωνυμία της οθόνης. Ας μην έχουμε και ονομαστική ανωνυμία. Όπως είπα, δεν είχα σκοπό να απαντήσω αλλά αυτό πάει πολύ. Όχι να με λέει και φασίστα ο καθένας που δεν με ξέρει. Αλλά και πάλι τέλος πάντων, αφού αυτή είναι η γνώμη σου, φίλε Γιάννη, ανώνυμε που έγινες επώνυμος, καλά κάνεις και την είπες. Δεν θα χάσω τον χρόνο μου προσπαθώντας να μαλώσω μαζί σου. Όμως το γεγονός ότι επιστρέφεις συνεχώς εδώ και προσπαθείς να με πείσεις ότι έχω δίκιο είναι βλάκώδες. ΔΕΝ θα μου αλλάξεις γνώμη. Κι αν εσύ τους έχεις φάει με το κουτάλι τους Portishead, εγώ τους έχω φάει με το καζάνι. Και τι να λέει; Κατά την γνώμη μου, παίζουν ένα μουσικό ιδίωμα που περιέχει και ΣΤΟΙΧΕΙΑ rhythm 'n' blues όπως έγραψα ήδη χιλιάδες φορές. ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ. Γιατί με πρήζεις; Μην ξεχνάς κιόλας ότι εσύ ξεκίνησες αυτήν την λογομαχία. Λοιπόν, την γνώμη μου δεν την αλλάζεις που να χτυπιέσαι. Άκου την μουσικούλα σου χωρίς κόμπλεξ και παράτα μας ήσυχους. Διάβασε άμα θες και τίποτα άλλο από το blog, μπορεί και να σε ενδιαφέρει. Άμα σε φτιάχνει βέβαια, γράψε και άλλα 15.000 σχόλια εδώ να γουστάρεις, απλά λίγο προσοχή. Όχι και φασίστας. Σαν δεν ντρέπεσαι. Υ.Γ. Να σε πω κάτι που παρ'όλη την "σοφία" σου δεν ξέρεις. Το "κανονικό" R'n'b (rhythm 'n' blues)που λέω ότι στοιχεία του έχουν και οι Portishead, δεν είναι οι ανοησίες σε στυλ 50 Cent, Beyonce κ.λπ. που μας έχουν κατακλύσει σήμερα. Είναι ένα πολύ παλιότερο μουσικό είδος. Αν θες εσύ, και οποιοσδήποτε άλλος, να μάθει τι πραγματικά είναι το rhythm 'n' blues ας βρει στο YouTube ή όπου αλλού γουστάρει την δημόσια κουβέντα του Hendrix με τον τότε παραγωγό του Chas Chandler to '67 αμέσως αφότου ηχογράφησαν το Hey Joe, και ας ακούσει τί έχει να πει ο ίδιος ο Τζίμι για το R'n'b. Surprise! Ναι, το R'n'b υπήρχε από τότε. Και από πιο παλιά ακόμα. Dimos is out.

Dimos 4 Νοεμβρίου 2009 στις 11:41 μ.μ.  

Να με πείσεις ότι ΕΧΕΙΣ δίκιο εννοούσα στην αρχή του σχολίου... Sorry. Κεκλιμμένη ταχύτητα.

Dimos 4 Νοεμβρίου 2009 στις 11:43 μ.μ.  

Κεκλιμμένη!!! LOL! Κεκτημένη εννοούσα! Πωπω, η κούραση με έχει τσακίσει. Εν πάσει περιπτώσει, τέλος. Αυτά.

Dimos 4 Νοεμβρίου 2009 στις 11:57 μ.μ.  
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος 4 Νοεμβρίου 2009 στις 11:58 μ.μ.  

Ontws o Hendrix exei pei gia to R'N'B kai malista oti to exoun epireasei palioteroi opws oi Buddy Guy kai Otis Rush. Malista eipe o idios oti to tragoudi tou "Angel" tou 1970, ligous mhnes prin pethanei, moiazei poly me ta R&B twn '50s. Thn omilia me ton Chas Chandler den tin ixera. Kwstas.

Ανώνυμος 4 Νοεμβρίου 2009 στις 11:59 μ.μ.  

Pantws to thewrw etsi ki alliws anousio na malwnei kapoios. Kwstas.

Ανώνυμος 5 Νοεμβρίου 2009 στις 11:38 π.μ.  

xerw ti esti rnb re vlakes!kanw kai ekpompi sto radiofwno!loipon oi portishead einai indie rok!TELOS!den mporoune merikoi asxetoi na lene arloumpes epeidi theloun na to paixoun magkes.giannhs

Ανώνυμος 5 Νοεμβρίου 2009 στις 2:11 μ.μ.  

Καλα ρε φιλε εχεις προβλημα; Αν εχεις εκπομπη στο ραδιοφωνο να την χαιρεσαι. Μπραβο, κατι καταφερες τωρα! Εχεις την γνωμη σου κι εμεις εχουμε την δικη μας. Ουτε εγω συμφωνω πληρως με κανεναν σας για το τι παιζουν οι Portishead αλλα δεν καθομαι να γραφω πενηντα σχολια προσπαθωντας να επιβληθω στους αλλους! Ε λοιπον κι εγω λεω οτι δεν ειναι indie rock. Και τι θα μου κανεις; Θα με στειλεις εκατο σχολια μηπως και μου αλλαξεις την γνωμη; Πολυ κομπλεξικος εισαι ρε αδερφακι μου, και πολυ "ταμπελας".

Μανωλης Κ.

Ανώνυμος 5 Νοεμβρίου 2009 στις 2:16 μ.μ.  

mou arese pou grafeis oti auto to tragoudi exei mia retro - noir aisthisi! :)

Ανώνυμος 5 Νοεμβρίου 2009 στις 2:18 μ.μ.  

Den me les re filaraki, pou mas les kai vlakes, ti ekpompi exeis sto radio? Gia na xerw pou na parw tilefwno gia na spasw plaka. Kwstas.

Ανώνυμος 5 Νοεμβρίου 2009 στις 2:20 μ.μ.  

Εγω πιστευω οτι οι Portishead ειναι black metal με στοιχεια κλασικης μουσικης και επιροες απο σατανιστικα 4στιχα του 7ου αιωνα μαζι με μια δοση απο νεκροgothic φωνητικα.

Ανώνυμος 5 Νοεμβρίου 2009 στις 7:20 μ.μ.  

E, Giannh, gia phgaine sto http://faeenamalaka.blogspot.com/2009/04/blog-post.html#comment-form kai des sta sxolia. Einai enas pou grafei ekei kai ton lene Liberis. Mipws exete kamia sxesi?

Ανώνυμος 5 Νοεμβρίου 2009 στις 8:11 μ.μ.  

exete polu plaka pandws...hahaaaaaaa!!!gewrgia

Ανώνυμος 5 Νοεμβρίου 2009 στις 9:38 μ.μ.  

re paidia ti lete?to galaktoboureko ginetai kalitero me simigdali kai oxi me corn flower.ksekathara pramata. anaksimandros

Ανώνυμος 6 Νοεμβρίου 2009 στις 12:58 π.μ.  

ksekathara pragmata. tipota perissotero tipota ligotero. feidias

alexis 8 Νοεμβρίου 2009 στις 2:53 μ.μ.  

eides dimo ti diafimisi sou kana?

Ανώνυμος 9 Νοεμβρίου 2009 στις 4:23 μ.μ.  

tzimh spase kleisthenis

Η ΦΑΣΗ ΓΗΣ - ΣΕΛΗΝΗΣ. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΥΣ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ) ΤΥΠΟΥΣ...

ΠΟΣΟΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ;

Powered By Blogger
Powered By Blogger
Powered By Blogger

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP