Αναζήτηση αναρτήσεων

Σας ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξη!

>> 5/9/09


Πραγματικά δεν έχω λόγια να εκφράσω την χαρά και την ευγνωμοσύνη μου που υποστηρίζετε αυτό το blog! Δεν περίμενα ότι θα είχα τέτοια θερμή ανταπόκριση, και μάλιστα όχι μόνο από τους κοντινούς μου ανθρώπους και τους φίλους μου που με δείχνουν αμέριστη συμπαράσταση (και... υπομονή), αλλά και από άλλους bloggers και γενικότερα άλλους χρήστες του διαδικτύου! Χαίρομαι που πλέον ίσως αρχίζω και γίνομαι ενεργό μέλος της κοινότητας των bloggers, αυτής της μικρογραφίας της ιντερνετικής κοινωνίας.
Ιδιαίτερα θα ήθελα να αναφερθώ σε αυτήν την ιστορία που γράφω σε συνέχειες, την Η πτώση. Από ό,τι βλέπω άρεσε και χαίρομαι πολύ γι'αυτό! Αυτό που θα ήθελα να συμπληρώσω εδώ είναι πως έχω στο μυαλό μου να γίνει αυτή η ιστορία interactive - να αλληλεπιδρά διαδραστικά με τους αναγνώστες. Δηλαδή, με άλλα λόγια, άμα κάποιος έχει κάποια ιδέα για την συνέχεια της πλοκής, κάποιο "σπάσιμο" της ροής της υπόθεσης, ενδεχομένως μια ανατροπή, θα με ευχαριστούσε πολύ να μου την πει μέσω ενός σχολίου ή στέλνοντάς την στο e-mail μου κι εγώ να την ενσωματώσω στην ιστορία! Έχω ήδη τον σκελετό της ιστορίας έτοιμο, και να μην γίνει κάποια κίνηση από τους αναγνώστες θα την συνεχίσω κανονικά, απλά σας λέω ότι οποιαδήποτε ιδέα θα συζητηθεί κι ενδεχομένως θα υλοποιηθεί!
Κλείνοντας θα ήθελα να πω, ίσως λίγο ετεροχρονισμένα, ότι (κλασικά) όλα τα πρόσωπα ή καταστάσεις που αναφέρονται στην ιστορία είναι φανταστικά και το αν ενδεχομένως θυμίσουν σε κάποιον τρίτο υπαρκτά άτομα ή ο,τιδήποτε άλλο συναφές, είναι συμπτωματικό. Βέβαια, για να πούμε την αλήθεια, ίσως οι πολύ κοντινοί μου φίλοι συναντήσουν διασκεδαστικές αναφορές σε διάφορα εντός της παρέας ιστορικά γεγονότα. Αλλά όπως είπα, αυτό αφορά αποκλειστικά την τσακαλοπαρέα.
Τέλος πάντων, αυτά για την ώρα. See you later alligator!

1 σχόλια. Βγάλτε το από μέσα σας!:

Ανώνυμος 29 Ιανουαρίου 2010 στις 10:40 π.μ.  

Τi mas euxaristas ra

Η ΦΑΣΗ ΓΗΣ - ΣΕΛΗΝΗΣ. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΥΣ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ) ΤΥΠΟΥΣ...

ΠΟΣΟΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ;

Powered By Blogger
Powered By Blogger
Powered By Blogger

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP