Αναζήτηση αναρτήσεων

Φύγαμε για καλοκαιρινές διακοπές ρεεεεεεεεεεεεεεε!!!

>> 28/6/10

Δυσκολεύομαι να το πιστέψω. Ακόμα και τώρα, που γράφω αυτές τις γραμμές, που κάθομαι και καταπίνω ένα απαίσιο (φτιαγμένο από τα χεράκια μου) φραπόγαλο, που ακούω τις άθλιες βουβουζέλες να ουρλιάζουν μέσα από τα ηχεία της τηλεόρασης στο σαλόνι, δυσκολεύομαι να το πιστέψω. Κι όμως, είναι αλήθεια!

ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ!


FUCK YEAH!!!

Ω ναι, αγαπητοί/ές μου αναγνώστες/ριες, αυτή η δυσώδης περίοδος του χρόνου, αυτό το κινέζικο μαρτύριο, αυτό το γραπτό ισοδύναμο των δοκιμών θερμοπυρηνικής σύντηξης στα νησιά Bikini, έκοψε επιτέλους λάσπη και με άφησε στην ησυχία μου. Αν και σε ορισμένα μαθήματα υπήρξε ένας (σχετικός) βιασμός, τα αποτελέσματα, και αυτά που βγήκαν ήδη και αυτά που περιμένω, ήταν και περιμένω να είναι αντίστοιχα λίαν ικανοποιητικά. Οπότε, μπορώ απερίσπαστος και χωρίς καμία τύψη να κάνω αυτό που ονειρευόμουν εδώ και τόσο καιρό!

ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΟ!


Μμμμ, όχι. Καλή φάση βέβαια, αλλά δεν έχω προβοσκίδα.

ΧΑ! ΤΟ ΒΡΗΚΑ! ΘΑ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ!


Εεεεεε... τελικά, μάλλον και αυτό ακυρώνεται. Όχι ότι έχω κάτι ενάντια στα δικαιώματα των μυρμηγκοφάγων, απλά τα μυρμήγκια μου πέφτουν λίγο βαριά στο στομάχι βρε παιδί μου... μα τότε τί; Τί είναι αυτό που θέλω να κάνω;

ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ!


ΘΑ ΦΥΓΩ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ!!!

Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόση ανάγκη το έχω. Ή μάλλον μπορείτε, αφού και ο καθένας και η καθεμιά από εσάς είχε ή συνεχίζει να έχει τα ανάλογα ζόρια με την σχολή ή την δουλειά του/της. Ευχόμενος σιγά σιγά να ξεμπερδεύετε όλοι και όλες ώστε να μπορέσετε επιτέλους να κυλιστείτε σε καμιά αμμουδιά, σας προϊδεάζω ότι λόγω πλέον των ελαχίστων μαθημάτων που μου έχουν μείνει, η αντίστοιχη εξεταστική του Σεπτεμβρίου αρχίζει για εμένα αρκετά αργά. Κοινώς, θα πάρω τον (μ)πούλο μου και θα πάω να ξεροψηθώ εκτός Θεσσαλονίκης μέχρι τις αρχές Αυγούστου περίπου. Λόγω της γενικότερης λιτότητας και του κάπως περιορισμένου φετινού budget, το menu αυτό το καλοκαίρι περιλαμβάνει κατά κύριο λόγο την παλιά, αγαπημένη κι ευπρόσιτη Χαλκιδική, όπου σχεδιάζω να την φέρω δύο φορές ανάποδα... για νησί δεν το πολυκόβω, αν και υπάρχει μια πιθανότητα να κάνω ένα ταξιδάκι στις Β. Σποράδες στα τέλη του Ιουλίου. Τέλος πάντων, ίδωμεν! Καλή διάθεση και καλή παρέα να υπάρχει. Κατά τα άλλα... όπου και να πάει κανείς, καλά θα περάσει. Αύριο - μεθαύριο την κάνω!
Αυτό συνεκδοχικά σημαίνει ότι το πρόσφατο σχετικά μεγάλο διάστημα εμφανούς απουσίας μου από το blog και γενικότερα το Internet, λόγω εξεταστικής, θα το διαδεχθεί ένα ακόμα μεγαλύτερο διάστημα πλήρους αυτήν την φορά αποχής λόγω διακοπών. Βέβαια, αυτό δεν νομίζω να σας στενοχωρεί και πολύ (βασικά, καρφάκι δεν σας καίγεται), αφού καλώς εχόντων των πραγμάτων κι εσείς θα το κάψετε το επόμενο δίμηνο. Εν πάσει περιπτώσει πάντως, μετά την επιστροφή μου τον Αύγουστο θα ανανεώσουμε με το καλό την επικοινωνία μας με την ίδια φυσιολογική συχνότητα που λάμβανε χώρα μέχρι πριν από ένα περίπου μήνα.
Σας εύχομαι ολόψυχα να περάσετε ένα υπέροχο καλοκαίρι με το ταίρι σας, την παρέα σας, την οικογένειά σας, με όποιους τέλος πάντων επιλέξετε να το περάσετε. Ένα καλοκαίρι γεμάτο από χαρά, γέλιο, μπάνια, παραλίες, ποτά, ξενύχτια, ταξίδια, περιπέτεια, έρωτα και φυσικά ΣΕΞ ΜΕΧΡΙ ΛΙΠΟΘΥΜΙΑΣ!
Για να σας δημιουργήσω διάθεση ώστε να ξεκολλήσετε από τον υπολογιστή, να αρπάξετε τον/την γκόμενο/α σας υπό μάλης και να ορμήσετε σε όποια παραλία έχετε εύκαιρη, ορίστε κι ένα τραγουδάκι α λα beach bar φάση!


Τί, ακόμα εδώ είστε; Δεν είπαμε να ορμήσετε ΑΜΕΣΩΣ στην κοντινότερη πλαζ; Κάντε το! ΤΩΡΑ! Δρόμο! Ουστ!

26 σχόλια. Βγάλτε το από μέσα σας!:

Creep 28 Ιουνίου 2010 στις 7:13 μ.μ.  

Σεξ, σεξ, σεξ ον δε μπιτς! :Ρ
Λοιπόν φίλε μου, μου αρέσει πολύ ο τρόπος που τα λες.
Καλά να περάσεις στις διακοπές.
Εγώ θερινά. (Ν)
Γουάτεβερ, ωραίο κείμενο, ευχάριστο. :Ρ

Dimos 28 Ιουνίου 2010 στις 7:51 μ.μ.  

Καλώς ήρθες Creep (των Radiohead;)! Η παρουσία σου φρέσκια και το σχόλιό σου κεφάτο.

Καλό κουράγιο με τα θερινά. Η μοναδική φορά που εγώ αποτόλμησα να κάνω κάτι τέτοιο ήταν όταν ήταν να πάρω το Proficiency στην Β' Λυκείου. Δύσκολο, πολύ δύσκολο!

Ευχαριστώ για τις ευχές σου. Ελπίζω κι εσύ να μπορέσεις να ξεφύγεις για να κάνεις κανένα μπανάκι, έστω και για λίγο.

thalassaki 28 Ιουνίου 2010 στις 7:59 μ.μ.  

Μπράβο Δήμο, καλά αποτελέσματα και καλές διακοπές, να περάσεις τέλεια! Θα περιμένω με ανυπομονησία τα σεντόνια σου από τέλη Αυγούστου :)

Dimos 28 Ιουνίου 2010 στις 8:02 μ.μ.  

Ω ναι, σου υπόσχομαι ότι θα επιστρέψω δριμύτερος με 20σέλιδα (τουλάχιστον) posts!

Καλά να περάσεις κι εσύ γλυκιά μου!

Thalassenia 28 Ιουνίου 2010 στις 8:04 μ.μ.  

Mπράβο, μπράβο!!!
Δικαιούσαι τώρα αραλίκι και ότι άλλο.. μέχρι λιποθυμίας.
Καλά αποτελέσματα και καλό βόλι.

Κάτι αποδράσεις θα γίνουν και από εδώ.
Καλά να περάσεις και να προσέχεις.

Dimos 28 Ιουνίου 2010 στις 8:10 μ.μ.  

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! Το καλό βόλι τα'σπασε!

Να'σαι καλά Θαλασσένια μου! Να περάσετε υπέροχα!

α Κενταύρου 28 Ιουνίου 2010 στις 9:44 μ.μ.  

Kαλές Διακοπές πρόσεχε τις μαύρες τρύπες του αστρικού σύμπαντος!!!!!!!

Dimos 28 Ιουνίου 2010 στις 9:48 μ.μ.  

Θα προσέχω Μιχάλη αστρογητευτή! Καλό καλοκαίρι!!!

Ioanna 28 Ιουνίου 2010 στις 11:10 μ.μ.  

Καλό καλοκαίρι και από 'μένα! Εγώ έχω ακόμα κάτι παρουσιάσεις του μεταπτυχιακού, αλλά από αρχές Ιουλίου θα πάρω το μαγιο μου και θα πάω σε άλλη παραλία....! Τα μαθήματα και το blog από φθινόπωρο πάλι!

Καλά να περνάς! :)

Dimos 29 Ιουνίου 2010 στις 1:34 π.μ.  

Επίσης Ιωάννα μου! Καλό καλοκαίρι!

mariw 29 Ιουνίου 2010 στις 8:37 π.μ.  

Καλές βουτιές στα σμαραγδένια νερά της Χαλκιδικής, και στα κρυστάλλινα νερά των Σποράδων. Εγώ ελπίζω να καταφέρω να ξεφύγω από τις θάλασσες της Πιερίας, αν και δεν το βλέπω!

ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ.

Dimos 29 Ιουνίου 2010 στις 9:16 π.μ.  

Καλημέρα. Τί ωραία που περιέγραψες τα νερά... ελπίζω πράγματι να είναι και φέτος έτσι όπως τα λες. Και οι θάλασσες της Πιερίας δεν είναι άσχημες, ειδικά εκεί γύρω από το Πήλιο έχει κάτι βραχώδεις παραλίες ιδιαίτερης ομορφιάς (όπως φαντάζομαι θα ξέρεις ήδη).

Να έχεις πολύ πολύ όμορφες διακοπές.

Dimos El Grec 29 Ιουνίου 2010 στις 9:48 π.μ.  

χαχαχαχα!

Θεός!!!

Καλά να περάσεις!!!

Αλί σε μας που ακόμα γράφουμε και θα κάνουμε και μαύρο καλοκαίρι γιατί πάμε για πτυχίο τον Σεπτέμβρη...

Dimos 29 Ιουνίου 2010 στις 9:58 π.μ.  

Αϊαϊαϊαϊαϊαϊαϊαϊαϊαϊαϊαϊαϊαϊαϊ συνονόματε, μην μου το θυμίζεις αυτό, γιατί εγώ πάω για πτυχίο του χρόνου τον Φεβρουάριο ή, αν καθυστερήσει η διπλωματική μου, το πολύ τον Ιούνιο! Οπότε κι εγώ είμαι στα κοντά σχετικά!

Τι να πω, κουράγιο! Θα τελειώσεις μια ώρα αρχύτερα.

Εύχομαι να τα πας καλά στις πουτάνες τις εξετάσεις, να ξεμπερδέψεις με τα μαθήματα και να βρεις και λίγο χρόνο για κανένα μπανάκι με την δικιά σου! Τα λέμεεεεεεε

anidifranco 29 Ιουνίου 2010 στις 11:22 π.μ.  

Xmm..Β. Σποράδες ακούω; Θα έρθεις από τα λιμέρια μου; Μια χαρά είναι τα νέρα, μην μασάς, στο λέω με σιγουριά. Πήλιο εγώ, μπορεί να σε βρω στο δρόμο. Καλά αποτελέσματα και πολλές νέες εμπειρίες εύχομαι.

mariw 29 Ιουνίου 2010 στις 1:06 μ.μ.  

@ DIMOS Γύρω από τον Όλυμπο θες να πεις, μιας και το Πήλιο είναι πολύ μακριά από εδώ… αχ τι κάνει το πολύ το διάβασμα!!!

Dimos 29 Ιουνίου 2010 στις 9:51 μ.μ.  

Μαριώ, οι γεωγραφικές μου γνώσεις μάλλον θάφτηκαν από τους τόνους τα μπετά που διάβαζα αυτές τις μέρες. Χα! Σιγά σιγά θα πω και τίποτα άλλο κουφό, όπως το ότι τα Επτάνησα είναι στο Ιόνιο! Ή μάλλον... κάτσε. Εκεί δεν είναι :Ρ

Dimos 29 Ιουνίου 2010 στις 9:53 μ.μ.  

Τι μου λες anidifranco... Υπέροχο το Πήλιο. Οι μικροί όρμοι, οι στρογγυλές βραχώδεις παραλίες στα ριζά των λόφων... το λατρεύω. Λες να σε πετύχω αν τελικά ροβολήσω προς τις Σποράδες; :)

anidifranco 30 Ιουνίου 2010 στις 10:21 π.μ.  

Μην χαλιέστε, οι Σποράδες λένε πως είναι προέκταση των κορυφών του Πηλίου, γι΄αυτό και οι παραλίες σε Σκίαθο, Σκόπελο κτλ μοιάζουν απίστευτα σε αυτές του Πηλίου (Αϊ Γιάννης, Χορευτό, Μηλοπόταμος κτλ). Εγώ λοιπόν, για να γλυτώσω και το υπέρογκο ποσό του δελφινιού (ο μόνος τρόπος να φτάσεις στις Σποράδες από το Βόλο, πέρα από ένα σαπιο-κάραβο της γραμμής) θα τη βγάλω στις παραλίες του Πηλίου. Ο Βόλος είναι η πόλη μου, μάλλον εκεί θα πέσουμε ο ένας πάνω στον άλλον αγαπητέ Dimo. : -)

Dreameraki 30 Ιουνίου 2010 στις 2:01 μ.μ.  

Ωωωωωχ!Με τέτοια διάθεση,βάλε και λίγο την αντρική φύση σου,βάλε και λίγο το ζόρι της εξεταστικής,βάλε πολλάα γενικώς,σε βλέπω να είσαι με μία CORONA στο ΄χερι και να κουνάς ρυθμικά κεφαλάκι έχοντας εκείνο το εκνευριστικό χαμόγελο της ευτυχίας!!Χαχαχχαχ!
Αυτά είναι!!Άντε καλό ξεσάλωμα!
Καλές διακοπούλες,όπου κι αν σε βρουν!

Dimos 30 Ιουνίου 2010 στις 4:32 μ.μ.  

Όμορφος ο Βόλος anidifranco... καθώς και τα πέριξ χωριά, Μακρινίτσα κλπ. Και γαστριμαργικά απολαυστικός.

Ηπλάκα θα είναι να πέσουμε στην κυριολεξία ο έανς πάνω στον άλλον, να νευριάσουμε με την απροσεξία μας, να βριστούμε, μετά να συστηθούμε, να καταλάβουμε ποιοί είμαστε και να καταλήξουμε να πίνουμε καφέ. :Ρ

Dimos 30 Ιουνίου 2010 στις 4:33 μ.μ.  

Dreamer, σου υπόσχομαι ότι το χαμόγελό μου θα είναι ηλίθιο μέχρι ηλιθιότητας!!!

Καλό καλοκαίρι!

Dimos 30 Ιουνίου 2010 στις 4:33 μ.μ.  

Μαλλον αυτά είναι και τα τελευταία σχόλια που απαντάω... αύριο την κάνω α λα γαλλικά και χαλκιδικιώτικα.

ZB 7 Ιουλίου 2010 στις 4:27 π.μ.  

Ευλογάτε τέκνα μου! Αυτά είναι!

Για να δείτε τι τρολισμός κυκλοφορεί, δείτε ένα γράμμα που ξέφυγε απο την μονή και το έφεραν κάποια καλά πουλάκια στα χέρια σας :

http://www.fridge.gr/zb/4132/monie-letter/

Ανώνυμος 19 Ιουλίου 2010 στις 3:08 π.μ.  

http://asximia.blogspot.com the truth
is back

Dimos 30 Ιουλίου 2010 στις 12:11 π.μ.  

... και το spamming καλά κρατεί. Μπαίνω μια στο τόσο να κάνω ένα check και το μόνο καινούριο που βλέπω είναι spams.

Η ΦΑΣΗ ΓΗΣ - ΣΕΛΗΝΗΣ. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΥΣ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ) ΤΥΠΟΥΣ...

ΠΟΣΟΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ;

Powered By Blogger
Powered By Blogger
Powered By Blogger

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP